Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Włocławek: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Sądu Okręgowego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 226069 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, fax 054 4116208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloclawek.so.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Sądu Okręgowego we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 50.96.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Kraj. Rej. Sąd. lub ewid. dział. gospod., Kraj. Rej. Karn., Zakł. Ubezp. Społ., Urz. Skarb., b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. zrealizowali co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 PLN netto w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; f) na dostarczone oprogramowanie udzielą co najmniej 12-miesięcznej gwarancji, a na pozostały sprzęt i urządzenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty urzędowe dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy (wg zał. druku - załącznik nr 2 do SIWZ); oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.; (wg załącznika nr 3 do SIWZ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum podpisuje oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, stwierdzając tym samym, że wykonawcy występujący wspólnie łącznie spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych; spółka cywilna składa również zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku od towarów i usług; d) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie; e) wykaz wykonanych dostaw (co najmniej jedno zamówienie o wartości 50.000,00 PLN netto) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawę i instalację sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wg załącznika nr 4 do SIWZ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty; f) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s.c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; g) dla wszystkich urządzeń deklarację zgodności, z normą CE - zgodnie z dyrektywami UE w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i bezpieczeństwa (89/336/EEC z późniejszymi zmianami - dyrektywą kompatybilności, 73/23/EWG z późn. zmianami - dyrektywa niskonapięciowa dla wyrobów elektrycznych) j) oświadczenie producenta lub wykonawcy, że oferowane monitory spełniają zalecenia z pkt.2.1 załącznika do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148 z 1998 r. poz. 973),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wloclawek.so.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy we Włocławku ul. Wojska Polskiego 22 87-800 Włocławek Budynek J Oddział Gospodarczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy we Włocławku ul. Wojska Polskiego 22 87-800 Włocławek Budynek F Sekretariat Dyrektora Sądu Okręgowego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C, C+E i D, KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ ORAZ SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW
- Ubezpieczenie majątku PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku, w podziale na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy i wyposażenia "Nadwiślańskie Centrum Dziedzictwa SZKUTNIA" - II postępowanie
- Pełnienie funkcji inż.kontraktu podczas wyk.otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Włocławek GT-1 w miejscowości Włocławek, w ram. zad.Dekarbonizacja systemu ciepłowniczego miasta-etap I
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji i wdrożenie systemu klasy ITSM wraz z usługą wsparcia technicznego na rzecz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
- Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Czernichów- drugie postępowanie
- Zapewnienie subskrypcji oprogramowania Symantec wraz ze wsparciem producenta
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Grajewo
- Dostawa subskrypcji i wsparcia oprogramowania biurowego Microsoft 365 na okres 12 miesięcy dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.