eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU BLOKU DYDAKTYCZNO-HOTELOWEGO NA TERENIE CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Częstochowa: ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU BLOKU DYDAKTYCZNO-HOTELOWEGO NA TERENIE CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 226069 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206685 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU BLOKU DYDAKTYCZNO-HOTELOWEGO NA TERENIE CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji niskoprądowych w budynku bloku dydaktyczno - hotelowym na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie min. 5 pracowników Zamawiającej z zakresu obsługi urządzeń po zakończeniu robót instalacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, który składa się z następujących elementów: Numer załącznika Tytuł załącznika Załącznik nr 1. Projekt budowano - wykonawczy Załącznik nr 1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 1.2. Przedmiar robót Załącznik nr 1.3.rys. 1 Rysunki Plan sytuacyjny Załącznik nr 1.3.rys. 2 Plan instalacji telewizyjnej i wideodomofonu parteru Załącznik nr 1.3.rys. 3 Plan instalacji telewizyjnej i wideodomofonu I piętra Załącznik nr 1.3.rys. 4 Plan instalacji telewizyjnej II piętra Załącznik nr 1.3.rys. 5 Plan instalacji nagłośnienia parteru Załącznik nr 1.3.rys. 6 Plan instalacji nagłośnienia I piętra Załącznik nr 1.3.rys. 7 Plan instalacji nagłośnienia II piętra Załącznik nr 1.3.rys. 8 Plan instalacji monitoringu parteru Załącznik nr 1.3.rys. 9 Plan instalacji monitoringu I piętra Załącznik nr 1.3.rys. 10 Plan instalacji monitoringu II piętra Załącznik nr 1.3.rys. 11 Schemat instalacji telewizyjnej - skrzydło A Załącznik nr 1.3.rys. 12 Schemat instalacji telewizyjnej - skrzydło B Załącznik nr 1.3.rys. 13 Schemat instalacji nagłośnienia cz. hotelowa Załącznik nr 1.3.rys. 14 Schemat instalacji monitoringu Załącznik nr 1.3.rys. 15 Schemat rozdzielni TN Załącznik nr 1.3.rys. 16 Schemat instalacji wideodomofonu Załącznik nr 1.3.rys. 17 Schemat instalacji nagłośnienia dyspozytorni JRG UWAGA!!! Przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiająca uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwie sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych, opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiająca zaleca dokonanie, przez zainteresowanego Wykonawcę, własnych oględzin przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wymagany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 120 miesięcy (kryterium oceniane) oraz 36 miesięcznej rękojmi liczonej od daty całkowitego odbioru prac; 5. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 6. Miejsce realizacji robót budowlanych - budynek dydaktyczno - hotelowy na terenie Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 7. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty doręczenia faktury wystawionej na podstawie dokonanego odbioru częściowego lub końcowego. 8. Zamawiająca dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającą, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wymagany termin wykonania zamówienia - 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 14 grudnia 2012r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU BLOKU DYDAKTYCZNO-HOTELOWEGO NA TERENIE CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IKA-CONTROL s.c. S. Rączkowski, P. Śmiałek, Al. 29 Listopada 42B/12, 31-425 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 395914,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399138,73

  • Oferta z najniższą ceną: 399138,73 / Oferta z najwyższą ceną: 419363,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.