Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Brodnica: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 226073 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brodnicy , ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, faks 056 4950801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów: 1). tablice samochodowe jednorzędowe 10 900 szt.( 5450 kpl.) 2). tablice samochodowe dwurzędowe 100 szt. (50 kpl.) 3). tablice samochodowe tymczasowe 180 szt. (90kpl.) 4). tablice samochodowe tymczasowe do przyczep 70 szt. 5). tablice motocyklowe/ ciągnikowe 520 szt. 6). tablice motocyklowe/ ciągnikowe tymczasowe 10 szt. 7). tablice motorowerowe 550 szt. 8). tablice motorowerowe tymczasowe 10 szt. 9). tablice do przyczep jednorzędowe 250 szt. 10). tablice do przyczep dwurzędowe 250 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Dodatkowe wymagania od Wykonawców związane z przedmiotem zamówienia: a) Wykonane tablice rejestracyjne muszą być zgodne z postanowieniami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, o którym mowa w punkcie VI 1. 2. a. b)zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych udzielanych na podstawie art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. ( Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz 908 ze zm.) c) Termin płatności za dostawę 14 dni po protokolarnym odbiorze tablic oraz otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT za dostarczoną partię, nie przewiduje się zaliczek. d)Tablice winy być dostarczane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. do SWIZ 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualny certyfikat wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie na zgodność dostarczanych tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu ( Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.) 1.6. Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych udzielone na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. ( Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: starostwo-brodnica.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brodnicy ul. Kamionka 18 87-300 Brodnica pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brodnicy ul. Kamionka 18 87-300 Brodnica pokój nr 9 (kancelaria ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
- Oświetlenie - ul. Jana III Sobieskiego (osiedle domków jednorodzinnych)
- "Usługi szkoleniowe, doradcze i zajęcia specjalistyczne w ramach Projektów "Poprawa jakości nauczania przedszkolnego w Gminie Brodnica" oraz "Poprawa i rozwój kompetencji w szkołach Gminy Brodnica"
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Podgórz, Kominy, Wybudowanie Michałowo i Karbowo
więcej: przetargi w Brodnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.