eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPublikacja ogłoszeń prasowych oraz przekazów reklamowych Gminy Miasto Szczecin na 2013 r. w Gazecie Wyborczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Szczecin: Publikacja ogłoszeń prasowych oraz przekazów reklamowych Gminy Miasto Szczecin na 2013 r. w Gazecie Wyborczej
Numer ogłoszenia: 22609 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń prasowych oraz przekazów reklamowych Gminy Miasto Szczecin na 2013 r. w Gazecie Wyborczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamieszczanie ogłoszeń, reklam oraz artykułów sponsorowanych na łamach GAZETY WYBORCZEJ oraz w dodatkach tematycznych i okazjonalnych, zgodnie z wystawionymi zleceniami przez Zamawiającego, według materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Podstawową jednostką rozliczeniową jest 1 moduł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia polega na publikowaniu ogłoszeń Gminy Miasto Szczecin dot. m.in.: 1) organizowania imprez okolicznościowych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w tym Zlotu Żaglowców TTSR 2013; 2) promocji marki Miasta; 3) promocji wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miasto; 4) promocji eventów, jubileuszy organizowanych przez Miasto. Przedmiotowe ogłoszenia prasowe powinny być publikowane z taką częstotliwością, aby zainteresować największy krąg potencjalnych odbiorców. Zamawiający, jako organizator wydarzeń, eventów, jubileuszy, musi zapewnić wydarzeniom odpowiednią oprawę informacyjną i promocyjną, wyjść z komunikatem do mieszkańców Szczecina, w celu zaproszenia ich na imprezę. Po analizie dostępnych na rynku tytułów prasowych, zamawiający, biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową planowanych kampanii uznał, że łącznie dzienniki lokalne zapewnią odpowiednią jakość przedmiotu zamówienia, uwzględniając wszystkie potrzeby Zamawiającego. Każdy z dzienników lokalnych (-Głos Szczeciński-, -Kurier Szczeciński-, -MM Moje Miasto-, wydanie lokalne -Gazety Wyborczej-, -Metro-) - przez fakt docierania do zróżnicowanej grupy czytelników - jest w tym zakresie idealnym nośnikiem informacji, dlatego też zastosowanie trybu konkurencyjnego nie byłoby zasadne. Z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze zamówienie winno być realizowane przez wszystkich Wykonawców. Ponadto każdy z Wykonawców posiada wyłączność na wydawanie swoich tytułów prasowych. Zachodzą więc przesłanki określone w art.67 ust.1 lit. a i b powyższej ustawy do udzielenia zamówienie z wolnej ręki. Gazety -szczecińskie- działają niezależnie od siebie i mają odrębne grupy odbiorców, co jest uwarunkowane tradycją, różnym okresem obecności na rynku i specyfiką wydawniczą. Z punktu widzenia Zamawiającego zasadnym będzie dotarcie do jak najszerszego kręgu czytelników. W każdej z grup adresatów ogłoszeń prasowych ww. gazety pełnią rolę monopolistyczną. Powierzenie zamówienia publicznego dziennikom: GŁOS SZCZECIŃSKI, KURIER SZCZECIŃSKI, wydanie lokalne GAZETY WYBORCZEJ, MM MOJE MIASTO oraz METRO, przyniesie wzrost dostępności informacji przekazywanej przez Miasto odbiorcom nie tylko ze Szczecina, lecz także spoza miasta. Dzienniki te są ogólnie dostępne w całym województwie zachodniopomorskim. Podsumowanie Gazety, o których mowa powyżej, działają niezależnie od siebie i mają odrębne grupy czytelników. Jest to uwarunkowane m.in. specyfiką poruszanych zagadnień. Powierzenie zamówienia publicznego ww. dziennikom przyniosłoby wzrost dostępności informacji o mieście zarówno odbiorcom ze Szczecina, jak i spoza miasta. Reasumując, Zamawiającemu nie chodzi o wyłonienie jednej gazety o zasięgu lokalnym, które zamieszczałyby ogłoszenia prasowe Gminy Miasto Szczecin, lecz o dotarcie do możliwie jak najszerszego grona czytelników. W każdej z grup adresatów ogłoszeń prasowych wspomniane gazety pełnia rolę wiodącą. Zasięg terytorialny gazet pokrywa się z zasięgiem oddziaływania gospodarczego, administracyjnego i kulturowego miasta Szczecina jako aglomeracji o charakterze regionalnym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Agora S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.