Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-10
Poznań: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 22610 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Bukowska 70, 60-812 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8547006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cks.amp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentowo-ilościowy przedstawiono w załączniku nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ umieszczono na stronie internetowej www.cks.amp.edu.pl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym lub oświadczenie o nie posiadaniu takiego obowiązku - wg załącznika Nr 3 B.7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych ( załącznik Nr 4 ) B.8) Oświadczenie z art.44 PZP ( załącznik Nr 5) B.9) Oświadczenie z KK (załącznik Nr 6) C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia niemniejszą niż wartość zaoferowanych części. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy E.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: F.1) Wpis do Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - odpowiednio do ich klasyfikacji - lub zaświadczenie o zgłoszeniu , certyfikat CE , dla każdego oferowanego środka dezynfekcyjnego - zgodnie z ustawą z : a) 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr. 93 poz. 896) b) Rozporządzenie MZ z dnia 30 kwietnia 2004r w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia, c) Rozporządzenie MZ z dnia 11sierpnia 2005r w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dot. dokumentacji wyników badań tych produktów. d) 13 września 2002r. o produktach biobójczych ( Dz.U.Nr. 175 poz. 1433 z póżn. zmianami - Ustawa z dnia 28.07.2005r. o zmianie ustawy o produktach biobójczych -Dz.U. Nr 180 poz.1491) e) 6 września 2001 Prawo farmaceutyczne ( Dz.U.Nr.126 poz. 1381 z późn. zmianami) f) 30 marca 2001 o kosmetykach ( Dz.U. Nr. 42 poz. 473 z późn. zmianami) F.2) Dołączenie kart charakterystyki oceny substancji niebezpiecznej ( , dla każdego oferowanego środka dezynfekcyjnego w języku polskim wydana przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jeżeli oferowany wyrób nie jest zakwalifikowany jako niebezpieczny zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001r.o substancjach i preparatach chemicznych ( Dz.U z dnia 14 lutego 2001r. z późn.zmianami) oraz nie jest wymagana karta charakterystyki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz.U. z dnia 3 września 2002r z póź.zmianami) stosownego oświadczenia Wykonawcy. z dnia 14 sierpnia 2002r. w sprawie obowiązku dostarczenia kart charakterystyki niektórych preparatów niesklasyfikowanych jako niebezpieczne ( Dz.U. Nr.142 poz. 1194) F.3) Dołączenie ulotki informacyjnej -producenta środka w języku polskim - oferowanego środka zawierające : sposób przygotowania preparatu , stężenie, skład chemiczny, pH ,czas działania, zakres działania , w celu potwierdzenia , że oferowany wyrób odpowiada wymaganiom Zamawiającego opisanych w załącznikach nr. 1 W przypadku gdy ulotka informacyjna nie zawiera ww danych , wymaganych przez Zamawiającego , do oferty należy załączyć inne dokumenty potwierdzające spektrum ,czas ekspozycji i wielkość opakowań. Powyższe dokumenty muszą być przedłożone w języku polskim. Załączone dokumenty mogą być oryginałami lub kopiami oryginałów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cks.amp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Stomatologii UM w Poznaniu
ul.Bukowska 70 60-812 Poznań
Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego sekretariat - pok.422 IV p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparat alkoholowy do szybkiej dezynfekcji powierzchni,sprzętów i wyposażenia medycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat alkoholowy do szybkiej dezynfekcji powierzchni,sprzętów i wyposażenia medycznego.Preparat o doskonałej skuteczności,nie zawiera aldehydów.Skuteczność mikrobiologiczna-skuteczny przeciwko:bakteriom(w tym Tbc i MRSA),grzybom,wirusom w tym HBV,HCV,HIV,Adeno,Rota,Papova,Polio.Czas oddziaływania: bakterie,grzyby - 1 minuta zgodnie z wytycznymi DGHM w skróconym czasie oddziaływania , MRSA 2 minuty,Tbc - 1 minuta,Wirusy:Adeno - 2 minuty,HBV (test HbsAg),HIV - 1 minuta,HCV(bez obciążenia) - 30 sekund,Rota - 30 sekund,Polio - 30 minut,Papova SV 40 - 15 minut,Vaccinia - 30 sekund,lista DGHM/Certyfikat - Dezynfekcja powierzchni w szpitalach i gabinetach lekarskich:bakterie i grzyby - 5 minut,Ekspertyza OGHM 09-00 - 1 minuta Postać gotowa do użycia. typu Mikrozid AF Liquid.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chusteczki do szybkiej dezynfekcji skóry oraz małych powierzchni i wyrobów medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki do szybkiej dezynfekcji skóry oraz małych powierzchni i wyrobów medycznych - skuteczne wobec bakterii(wraz z Tbc),grzybów i wirusów(wraz z HBV i HIV) gotowe do użytku chusteczki Dezynfekcja rąk: 30 sekund dezynfekcja powierzchni: ok.5 min typu Hospisept - Tuch.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Żel do mycia i dezynfekcji ssaków,ślinociągów i spluwaczek stomatologicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do mycia i dezynfekcji ssaków,ślinociągów i spluwaczek stomatologicznych. aktywny wobec bakterii(łącznie z TBC),grzyby I wirusy(HBV I HIV) nawet w obecnoci obciążeń organicznych.Produkt gotowy do użycia,w postaci żelu. na bazie glukoprotaminy i QAV typu Dekaseptol Gel.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płynny środek do pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny środek do pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej na bazie niejonowych związków powierzchniowo czynnych,oleju parafinowego. Wolny od pestycydów i chlorowych węglowodorów.np.Neoblank A z atomizerem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płyn alkoholowy do dezynfekcji skóry..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn alkoholowy do dezynfekcji skóry.Działanie:bakteriobójcze (łącznie z Tbc i MRSA ) grzybobójcze,wirusobójcze(Adeno,Herpes simplex,Rota,HBV,HCV i HIV) typu Kodan Tinktur Forte bezbarwny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spirytus skażony hibitanem 0,5%.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirytus skażony hibitanem 0,5%.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wkłady dezynfekcyjne antypieniące do ssaków stomatologicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady dezynfekcyjne antypieniące do ssaków stomatologicznych. spektrum działania:oddziaływanie nieprzerwane-zapobieganie wytwarzaniu się piany,bakteriobójcze,grzybobójcze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki do myjni dezynfektorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkaliczny preparat myjący. Skład:fosforany,krzemiany,wodorotlenek sodu,inhibitory korozji.Niezawierający środ.powierzchniowo czynnych,węglowodorów,fosfonianów.Przeznaczenie: mycie i dezynfekcja termiczna narzędzi medycznych,szkła i aluminium. ph: 13-13,8 (koncentrat) - np..Secumatic MultiClean Preparat neutralizujący. Skład:kwas cytrynowy.ph:1,1 (koncentrat) Przeznaczenie:neutalizacja po myciu alkalicznym narzędzi medycznych np.:Secumatic FNZ Preparat płuczący,ułtwiający schnięcie metalu i szkła. skład:niejonowe związki powierzchniowo-czynne,środki konserwujące,inhibitory korozji ph: neutralne przezn: płukanie narzędzi medycznych np.: Secumatic FKN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparat do ręcznej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat w aerozolu do ręcznej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych. Zawierający niejonowe tenzydy,węglowodory alifatyczne, olej parafinowy,gaz nośny, np..Neodisher IP SPRAY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Benzyna ekstrakcyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Benzyna ekstrakcyjna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa środków do dezynfekcji 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.