To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-07
Krosno Odrzańskie: Dostawa krzeseł konferencyjnych dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 226118 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156262 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł konferencyjnych dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych z pulpitem dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów Projekt 1/14/EFPI/2012 Organizowanie powrotów przymusowych - część V. Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych z tym, że za rozwiązania równoważne rozumie się zaoferowanie produktów o parametrach funkcjonalnych co najmniej takich samych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Opis rozwiązań równoważnych należy dołączyć do składanej oferty. Przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi: 1. być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2. nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu. 3. wszystkie krzesła powinny być złożone i gotowe do użytku. Wykonawca przedstawi przy dostawie przedmiotu zamówienia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Certyfikaty, atesty higieniczne, wytrzymałościowe, itp.). Kopię certyfikatów należy przedstawić przy dostawie towarów. Przez dostawę wyposażenia obejmującego przedmiot zamówienia rozumie się wykonanie, przewóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę do magazynów wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z jego wytycznymi) i złożenie krzeseł (ich montaż, skręcenie) tak aby były one gotowe do użytkowania. Wykonawca zaoferuje okres bezwarunkowej gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Zamawiającego jednorazowo, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów Projekt 1/14/EFPI/2012 Organizowanie powrotów przymusowych - część V.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEBLE-BLACK RED WHITE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MEBLE-BLACK RED WHITE SP. Z O.O.
- MEBLE - BLACK RED WHITE Sp. z o. o., ul. Krzeszowska 61, 23-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4320,00
Oferta z najniższą ceną: 2999,70 / Oferta z najwyższą ceną: 6789,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
- Dostawa krzeseł.
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Dostawa wyposażenia GCK we Włostowie"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.