eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszyniecPrzebudowa drogi gminnej Zdunek - Wydmusy w km 0+000 - 5+039,60

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Myszyniec: Przebudowa drogi gminnej Zdunek - Wydmusy w km 0+000 - 5+039,60
Numer ogłoszenia: 226142 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Zdunek - Wydmusy w km 0+000 - 5+039,60.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: wykonanie jezdni drogi o nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna - 4 cm i warstwa wiążąca - 6 cm) na podbudowie z kruszywa naturalnego, pobocza gruntowe o szer. 1 m, wymianę istniejących przepustów, wykonanie rowów odwadniających, budowę chodnika na części odcinka drogi, wykonanie wjazdów bramowych i zjazdów gospodarczych, karczowanie krzewów, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 70 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2. SIWZ: a) posiadać doświadczenie z ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że wykonano co najmniej dwa przedsięwzięcia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) zapewnić możliwość w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót, c) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, d) posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 4 500 000,00 PLN..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp). Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: 1. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 2. informacje o wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, wykonanych przez wykonawcę w ciągu każdego z trzech ubiegłych lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie- Formularz Nr 2, 3. informacje o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata oraz dowody posiadania kapitału obrotowego (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania) - Formularz Nr 3 4. informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - Formularz Nr 4, Nr 5 i Nr 6, 5. informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót - Formularz Nr 7, 6. program i harmonogram robót - Formularz Nr 8, 7. informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy - Formularz Nr 9, 8. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny umownej - Formularz Nr 10, 9. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Myszńcu 07-430 Myszyniec ul. Plac Wolności 60 pokój nr 1 parter..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Myszńcu 07-430 Myszyniec ul. Plac Wolności 60 pokój nr 7 I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013, priorytet III - Regionalny system transportowy, działanie 3.1. Infrastruktura drogowa..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.