eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumDostawa i montażA) rozdzielnic (tablic) elektrycznych wraz z wyposażeniem B) opraw oświetleniowych C) przewodów elektrycznych D) klimatyzatorów do pomieszczenia Powiatowego Stanowiska Kierowania oraz Serwerowni E) szafy komputerowej do pomieszczenia serwe



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Sztum: Dostawa i montaż: A) rozdzielnic (tablic) elektrycznych wraz z wyposażeniem B) opraw oświetleniowych C) przewodów elektrycznych D) klimatyzatorów do pomieszczenia Powiatowego Stanowiska Kierowania oraz Serwerowni E) szafy komputerowej do pomieszczenia serwerowni F) instalacji dozoru i rejestracji CCTV G) stacji pogodowej H) monitora LCD 19 I) serwera J) zasilacza awaryjnego UPS 700 VA9 (2 kpl.) K) zasilacza awaryjnego UPS 7kVA (7000VA/4900W) L) systemu alarmowego jednostek OSP oparty na sygnalizacji STQC
Numer ogłoszenia: 226170 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie, ul. Sienkiewicza 27, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6401920, fax 055 6401923.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipsztum.straz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż: A) rozdzielnic (tablic) elektrycznych wraz z wyposażeniem B) opraw oświetleniowych C) przewodów elektrycznych D) klimatyzatorów do pomieszczenia Powiatowego Stanowiska Kierowania oraz Serwerowni E) szafy komputerowej do pomieszczenia serwerowni F) instalacji dozoru i rejestracji CCTV G) stacji pogodowej H) monitora LCD 19 I) serwera J) zasilacza awaryjnego UPS 700 VA9 (2 kpl.) K) zasilacza awaryjnego UPS 7kVA (7000VA/4900W) L) systemu alarmowego jednostek OSP oparty na sygnalizacji STQC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony powyżej 14.000 EURO na Dostawa i montaż: A) rozdzielnic (tablic) elektrycznych wraz z wyposażeniem , B) opraw oświetleniowych, C) przewodów elektrycznych, D) klimatyzatorów do pomieszczenia Powiatowego Stanowiska Kierowania oraz Serwerowni, E) szafy komputerowej do pomieszczenia serwerowni, F) instalacji dozoru i rejestracji CCTV, G) stacji pogodowej, H) monitora LCD 19, I) serwera, J) zasilacza awaryjnego UPS 700 VA9 (2 kpl.), K) zasilacza awaryjnego UPS 7kVA (7000VA/4900W), L) systemu alarmowego jednostek OSP oparty na sygnalizacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze Oryginalny kod CPV: 31.52.41.20 - Oświetlenie sufitowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.41.20 - Oświetlenie sufitowe Oryginalny kod CPV: 31.31.00.00 - Kable energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.31.00.00 - Sieci zasilające Oryginalny kod CPV: 29.23.12.20 - Ścienne maszyny do konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.22.00 - Ścienne maszyny do konfekcjonowania powietrza Oryginalny kod CPV: 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych Oryginalny kod CPV: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 30.26.30.00 - Serwery plików Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.30.00 - Serwery plików Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Oryginalny kod CPV: 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniający art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163). Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163). Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163) musi przedstawić oświadczenia i dokumenty zgodne z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesiące gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Wykonawca dostarczy cały przedmiot zamówienia do siedziby Zmawiającego i dokona montażu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od Wykonawców na podstawie art. 25 i art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006r.) niżej wymienionych dokumentów : 9.1 Wypełniony druk Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.2 Wypełniona tabela wykaz wykonanych z należytą starannością co najmniej trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat, stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, potwierdzonych referencjami od Zamawiającego. Dostawy te mają odpowiadać swoim zakresem i wartością ww przedmiotu zamówienia. 9.3 Wypełniony druk Oświadczenie przystępującego do przetargu stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.4 Wzór umowy parafowany przez wykonawcę - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.5 Wypełniony druk Akceptacja projektu umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.6 Wypełniony druk Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163) - stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.7 Wypełniony druk Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163) - stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.8 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 22 ust. 1 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163). Jeżeli dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli w kraju, w którym dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.9 Inne dokumenty upoważnienia uprawniające osobę osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt 9.8 - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.bPrawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163). 9.10 Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bipsztum.straz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bipsztum.straz.gda.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 82 - 400 Sztum ul. Sienkiewicza 27 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.