Ogłoszenie z dnia 2007-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polkowice: budowa 5 budynków wielorodzinnych przy ul. Borówkowej w Polkowicach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Janina Cichowicz, Rynek 6, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 749 33 74, fax 076 749 33 70, e-mail: ptbs@ptbs.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): ptbs.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego - 100% własność Gminy; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa 5 budynków wielorodzinnych przy ul. Borówkowej w Polkowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Polkowice ul. Borówkowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa pięciu budynków wielorodzinnych, każdy po 20 mieszkań, o łącznej powierzchni 4 904 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że roboty będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i warunkami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 19
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 150 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek: 1) zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in.: - nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona, - wykaz powierzonych części robót, - sposób rozliczenia z podwykonawcą za wykonane roboty (rozliczenie z podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 5 dni od otrzymania zapłaty wykonawcy od Zamawiającego - brak rozliczenia z podwykonawcą wstrzyma dalszą zapłatę należnego wynagrodzenia wykonawcy), - zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części robót, 2) przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane. 3. Posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia: 1) Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności ogólnobudowlanej i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom przepisów Prawa budowlanego, 2) Kierownicy robót branżowych - uprawnienia stosowne do kierowania rodzajami robót odpowiadające wymaganiom jw. 4. Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantującym wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (2002-2007) min. 1 zadanie o zakresie i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (min. 1 budynek wielorodzinny o 30 lub więcej lokalach mieszkalnych), 2) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 3) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (wszystkich branż). 5. Posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie: 1) posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, (informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym na składanie ofert) w wysokości co najmniej 1,00 mln. zł, 2) środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 3) udokumentują uzyskanie w okresie ostatnich 2 lat obrotu z działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 3 mln w każdym roku, 4) wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale II pkt. 5. 6. Po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą dokumentację powykonawczą. 7. Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Niezależnie od rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres pięciu lat, licząc od zakończenia i oddania obiektu do użytkowania. 9. Wykonają roboty budowlane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126). 10. Ubezpieczą budowę od odpowiedzialności cywilnej. 11. Zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV. 12. Złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków ma charakter eliminacyjny i odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podsatwie wymaganych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Wykonawca zobowiązany jest załączyć, do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz \OFERTA\ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dodatkowo: 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowę spółki, 2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwałę wspólników - dotyczącą zadania objętego zamówieniem - uprawniającą do zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowę spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne (art. 230 Ksh) 3) - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja - umowę o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierającą: - zakres solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - wyznaczenie lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 3. Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - złożeniu oferty równoważnej, jeżeli wykonawca składa ofertę równoważną, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III, - wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126), - wykonaniu robót w terminie do 31.12.2008r. - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej), Uwaga Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.3 4. Informację Banku /lub Spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej/ prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy potwierdzającą wysokość posiadanych środków oraz wykazanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6 miesięcy oraz zawierającą dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu (tj. zdolności kredytowej wykonawcy) wskazującą na możliwość wykonania zadania - zgodnie z pkt.5 rozdz. V . Informacja musi być wydana nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert i zawierać klauzulę, że bank na podstawie oceny posiadanych dokumentów dotyczących klienta stwierdza zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00zł. 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert, dotyczące: a) osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), b) urzędujących członków władz osób prawnych. 7. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 lub równoważnych zaświadczeń właściwego organu sądowego lub administracyjnego wykonawca przedkłada dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 4 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 5 - oświadczenie finansowe, nr 6 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia, nr 7 - informacja o stanie zatrudnienia, 9. Informacje o wykonawcy robót określające doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, główne wykonane roboty, wyróżnienia nagrody, inne informacje oraz co najmniej jedna referencja wystawiona przez inwestora potwierdzająca wykonanie budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, o co najmniej 30 lokalach. 10. Sprawozdania finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do składania sprawozdań finansowych inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2005 i 2006r. 11. Wykaz zatrudnionych podwykonawców, który musi posiadać, nazwę firmy, jej adres, regon, NIP, telefon, fax. Do wykazu należy dołączyć umowę przedwstępną z wyspecyfikowanym zakresem czynności wykonywanych przez podwykonawcę. Umowa przedwstępna z podwykonawcą zawierać musi wymagania określone w pkt. 2 rozdz. V, 12. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 13. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowej (brak pozycji w przedmiarach nie upoważnia wykonawcę do ich pominięcia w wycenie oferty ). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dodatkowego egz. kosztorysu ofertowego w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wynikach przetargu. 14. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Kopię dowodu wniesienia wadium. 16. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami w tym kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego. 17. Jeżeli wykonawca zamierza zastosować urządzenia równoważne - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność innych urządzeń lub materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej - zgodnie z postanowieniami określonymi w rozdz. III pkt. 3. 18. Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia opracowany na podstawie załączonego wzoru. 19. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty : 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 3) informacje z KRK o niekaralności osób z kierownictwa firmy (reprezentacja wg rejestru sądowego lub wg zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 4) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 5) polisę ubezpieczeniową potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność ww. dokumentów: Kopie dokumentów muszą być potwierdzone \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 10:00, Polkowice, Rynek 6, pok. 12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
- Organizacja letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży w wieku 9-17 lat z miejscowości bezpośrednio sąsiadujących z Obiektem Unieszkodliwiania Odpadów Wydobywczych "Żelazny Most"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
- "Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 - etap II"
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.