Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Świdwin: Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Powiatu Świdwińskiego na lata 2011 - 2013
Numer ogłoszenia: 226351 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Powiatu Świdwińskiego na lata 2011 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności: 1. Weryfikacja posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej: - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót - Projekty Budowlane i Projekty Wykonawcze pod kątem zgodności z wymogami: a) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.), b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) d) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) 2. Przygotowanie zgodnie z wymogami Zamawiającego, raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, których zażądają instytucje uczestniczące w realizacji projektu w terminie minimum 2 dni przed planowanym terminem przekazania dokumentów. Harmonogram składania raportów i wniosków o płatność oraz innych czynności związanych z realizacją inwestycji, których terminy są możliwe do ustalenia zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 3. Przygotowanie dokumentów do kontroli i udział w kontroli przeprowadzanej przez instytucje uczestniczące w realizacji projektu. 4. Przygotowanie umowy i udział przy zawieraniu umowy z wybranym Wykonawcą robót. 5. Udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót. 6. Obecność na placu budowy, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego i organizowanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (przed podpisaniem protokołu zaawansowania robót) spotkań koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót budowlanych i Inwestora. 7. Nadzór inwestorski nad realizacją robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innych przepisów wykonawczych tj.: a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) Dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego. c) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, e) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad 8. Sprawdzanie kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych. 9. Wykonywanie obmiarów robót za pomocą dalmierza laserowego lub innego profesjonalnego urządzenia zaakceptowanego przez Zamawiającego i sporządzanie księgi obmiaru w formacie arkusza kalkulacyjnego. 10. Wykonywanie comiesięcznej dokumentacji fotograficznej obiektów (zdjęcia opatrzone datą) ze wskazanych przez Zamawiającego ujęć, opisywanie zdjęć i przesyłanie Zamawiającemu. 11. Sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu. 12. Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych 13. Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych. 14. W razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzić wspólnie z wykonawcą robót aktualny stan robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 15. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. 16. Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. 17. Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w przepisach i umowie prób i sprawdzeń potwierdzenie w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte wykonanie urządzenia i uporządkowania terenu budowy. 18. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru. 19. Rozpisanie odbioru, udział w dokonaniu czynności odbioru przedmiotu umowy i przekazaniu Zamawiającemu. 20. Współudział przy rozliczaniu pożyczek z instytucji udzielających pożyczek. 21. Udział w rocznych przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. 22. Przygotowanie protokołu przejęcia środka trwałego na druku PT / OT. III. Czynności dodatkowe 1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty związane z realizacją umowy dostarczone były Zamawiającemu w formie plików doc., xls, pdf, a w przypadku, gdy dokumenty wymagają podpisu w formie skanu w formacie pdf oraz w formie papierowej. Każdy z dokumentów musi być opisany i oznaczony wg. schematu ustalonego przez Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę w zakresie realizacji inwestycji termomodernizacyjnej (realizowane w oparciu o audyty energetyczne). 3. Zamawiający ustala, że obowiązującą i wiążącą obie strony jest korespondencja elektroniczna wysyłana z adresu inwestora, wykonawcy robót budowlanych i inspektora nadzoru oraz wymaga, aby Wykonawca reagował na każdą wiadomość wysłaną przez inwestora lub wykonawcę robót budowlanych nie później niż w ciągu 18 godzin od jej wysłania oraz niezwłocznie potwierdzał jej otrzymanie. Kopię korespondencji elektronicznej z wykonawcą robót budowlanych należy wysyłać Zamawiającemu. (z wyjątkiem przypadku, gdy termin upływa w dzień wolny od pracy, wtedy reakcja musi nastąpić nie później niż do godz. 12.00 następnego dnia roboczego - soboty traktuje się jako dni robocze).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.13.00 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania funkcji inspektora nadzoru: 1)w branży konstrukcyjnej - min. 1 osoba która: a)kierowała robotami lub pełniła nadzór inwestorski, w swojej branży, w okresie ostatnich 10 lat, nad min. trzema robotami budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto każda, w tym jedną w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub objętym ochroną konserwatorską oraz jedną realizowaną na podstawie audytu energetycznego. b)posiada co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) lub posiada zaświadczenie, o którym mowa w § 13 niniejszego rozporządzenia. Jeżeli Wojewódzki Konserwator Zabytków nie zaakceptuje na stanowisku kierownika budowy, Wykonawca musi wskazać inną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. 2)w branży sanitarnej - min. 1 osoba która: a)kierowała robotami lub pełniła nadzór inwestorski, w swojej branży, w okresie ostatnich 10 lat, nad min. jedną robotą budowlana polegającą na wykonaniu instalacji wentylacji z odzyskiem ciepła w budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 3000 m2 3)w branży elektrycznej - min. 1 osoba która: a) musi posiadać uprawnienia elektryczne niezbędne do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad powierzonym zakresem. Jeśli osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła sprawować nadzoru w jakimś zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać inną osobą posiadającą stosowane uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)legitymują się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. 2.W przypadku ofert składanych przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie warunków przez wszystkich partnerów podmiotu składającego ofertę wspólną. 3.Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie załączonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka Igo 16
78-300 Świdwin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka Igo 16 78-300 Świdwin Sekretariat pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Budowa boiska treningowego w Świdwinie.
- "Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu - mała retencja wodna w szpitalu w Połczynie - Zdroju - Utworzenie zbiornika retencyjnego przy budynku szpitala w Połczynie-Zdroju
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
- inżynier Zadanie nr 10 Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/010 współfinansowany w ramach Funduszu Spójności.
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
- Inżynier dla zadań zwiazanych z rozbudową i modernizacją sieci wodociągowo-kanalizacyjnej oraz modernizacją Grupowej Oczyszczalni Ścieków.
więcej: Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.