eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWymiana posadzki na korytarzu I piętra oraz w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych w PT KRUS Nowy Sącz przy ul. Młyńskiej 8.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Kraków: Wymiana posadzki na korytarzu I piętra oraz w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych w PT KRUS Nowy Sącz przy ul. Młyńskiej 8.
Numer ogłoszenia: 226379 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203945 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, faks 012 6336076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzki na korytarzu I piętra oraz w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych w PT KRUS Nowy Sącz przy ul. Młyńskiej 8..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana posadzki na korytarzu I piętra oraz w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych w PT KRUS Nowy Sącz przy ul. Młyńskiej 8. 2. Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Placówki, ww. prace nie mogą powodować przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS. 3. Ze względu na czynny obiekt w trakcie realizacji robót należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo w trakcie prowadzonych robót. 4. Roboty rozbiórkowe tj. skucie posadzki na korytarzu I piętra należy wykonać po godzinie 15:00 od poniedziałku do piątku, natomiast w dni wolne od pracy w dowolnych godzinach. 5. Układania płytek na korytarzu I piętra należy wykonać w piątki po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy w dowolnych godzinach. 6. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, zapoznanie się ze stanem faktycznym i zweryfikowanie przedmiaru we własnym zakresie. Koszty dokonania wizji lokalnej obiektu poniesie Wykonawca. 8. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz przeciw pożarowymi. 9. Wszelkie prace należy prowadzić zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys. Ewentualne braki lub omyłki w wycenach pozycji robót w kosztorysie nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych oraz przedmiar robót zawarte w Rozdziale V SIWZ w oddzielnych plikach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ULTRA Łukasz Kural, Wola Dębińska 105, 32-852 Dębno, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87646,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79282,82

  • Oferta z najniższą ceną: 79282,82 / Oferta z najwyższą ceną: 129189,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.