eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › USŁGI USUWANIA ODPADÓW I NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z URZĘDU MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY PASAŻU K. RUDOWSKIEGO 10 ORZA PRZY UL. SZKOLNEJ 28.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Piotrków Trybunalski: USŁGI USUWANIA ODPADÓW I NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z URZĘDU MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY PASAŻU K. RUDOWSKIEGO 10 ORZA PRZY UL. SZKOLNEJ 28.
Numer ogłoszenia: 22637 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁGI USUWANIA ODPADÓW I NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z URZĘDU MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY PASAŻU K. RUDOWSKIEGO 10 ORZA PRZY UL. SZKOLNEJ 28..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości z budynków Urzędu Miasta znajdujących się przy Pasażu K. Rudowskiego 10 oraz przy ul. Szkolnej 28 w Piotrkowie Trybunalskim. Szacowana ilość wytwarzanych odpadów zmieszanych komunalnych (biurowych) wynosi 840 m3 w skali roku. W ramach zaproponowanej przez Wykonawcę stawki za wywóz 1 m3 Zamawiający prosi o uwzględnienie: - nieodpłatnego odbioru segregowanych odpadów makulatury, - nieodpłatnego odbioru odpadów PCV, - ustawienie pojemników na makulaturę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - ustawienie pojemnika na butelki - PET. W przypadku brakowania dokumentacji niearchiwalnej z archiwum , dokumentacji z wyborów bądź referendum Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć kontener i zapewnić nieodpłatny odbiór brakowanej dokumentacji wraz z wystawieniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego, iż Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejętą dokumentację od momentu przejęcia do jej całkowitego zniszczenia. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) regularnego i terminowego usuwania odpadów i nieczystości, utrzymywania czystości wokół pojemników/ kontenerów po usunięciu nieczystości, wywozu nieczystości stałych według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu oraz dodatkowo według zgłoszonych przez zamawiającego potrzeb, na jego telefoniczne wezwanie w ciągu 24 godzin po zgłoszeniu, 2) bezpłatnego udostępnienia kontenerów i pojemników na odpady, o odpowiedniej pojemności i ilości oraz w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, ponadto w przypadku brakowania dokumentacji niearchiwalnej z archiwum, Wykonawca zobowiązany będzie do ustawienia kontenera przy budynku Urzędu Miasta, przy ul. Słowackiego 19 w terminie zgłoszonym przez Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem, 3) przyjęcia i wykonania dodatkowych zleceń Zamawiającego na wywóz odpadów i nieczystości, w terminie uzgodnionym między stronami i za dodatkową opłatą, 4) przyjmowania i uwzględniania uzasadnionych reklamacji i ich realizowania w terminie podanym przez Zamawiającego, 5) naprawy uszkodzonych i wymiany zużytych kontenerów, jeżeli stanowią one własność Wykonawcy, zapewnienia stałej konserwacji i sprawności technicznej kontenerów, 6) ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania świadczonej usługi - Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w skutek nienależytego wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta zgodnie z ustawą z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 236 z 2005 r., poz. 2008 z późn. zm.). 3)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4) wykaz min. dwóch usług odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - tj. usługi polegające na usuwaniu odpadów i nieczystości stałych świadczone dla instytucji użytku publicznego o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć referencje. 5) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 6) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, Referat Zamówień Publicznych - pok. nr 317..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, Referat Zamówień Publicznych - pok. nr 317..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.