Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-01-20
Konarzyce: Dostawa oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024 do kot³owni olejowej Szko³y Podstawowej im ppor. dh Jadwigi Dziekoñskiej ps. Jadzia w Konarzycach.
Numer og³oszenia: 22638 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekanowskiej ps. "Jadzia" w Konarzycach , ul. Szkolna 4, 18-400 Konarzyce, woj. podlaskie, tel. 86 215 75 24, faks 86 215 75 24.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spkonarzyce.szkolnastrona.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: publiczna szko³a podstawowa jednostka organizacyjna samorz±du terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024 do kot³owni olejowej Szko³y Podstawowej im ppor. dh Jadwigi Dziekoñskiej ps. Jadzia w Konarzycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024 dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej im ppor. dh Jadwigi Dziekoñskiej ps. Jadzia w Konarzycach w ilo¶ci szacunkowej oko³o 20 000 litrów. W wyniku niniejszego postêpowania zostanie zawarta umowa, która realizowana bêdzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r...
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.13.51.00 - Olej opa³owy .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie : o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ,5), potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em kserokopii aktualnej koncesji zezwalaj±cej na obrót paliwami wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru stwierdzaj±cego uprawnienia do wystêpowania w obrocie prawnym w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia (wyci±g z Krajowego Rejestru S±dowego je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru), wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w przypadku osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia wskazanych warunków poprzez umieszczenie adnotacji spe³nia lub nie spe³nia w dokumencie stanowi±cym za³±cznik do protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, licz±c do dnia z³o¿enia oferty dostaw oleju opa³owego lekkiego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SIWZ. Na potwierdzenie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia wykonawca powinien wykazaæ wykonanie co najmniej dwóch dostaw oleju opa³owego o warto¶ci brutto minimum 80.000,00 z³. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia wskazanych warunków poprzez umieszczenie adnotacji spe³nia lub nie spe³nia w dokumencie stanowi±cym za³±cznik do protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie : o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie : o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie : o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonarzyce.szkolnastrona.pl , www.gminalomza.pl/bip/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szko³a Podstawowa w im ppor. dh Jadwigi Dziekoñskiej ps. Jadzia w Konarzycach ul. Szkolna 4, 18-400 £om¿a (gabinet dyrektora).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Szko³a Podstawowa w im ppor. dh Jadwigi Dziekoñskiej ps. Jadzia w Konarzycach ul. Szkolna 4, 18-400 £om¿a (gabinet dyrektora).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Dostawa oleju opa³owego dla Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Szemudzie na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2025 dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 w Podwilku"
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2025 dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Zubrzycy Górnej
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 lub równowa¿nego spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 (grzewczego) do obiektów Zak³adu Karnego w Sztumie.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.