Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Jaworzno: Dostawa sprzętu komputerowego i radiokomunikacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 226391 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax. 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i radiokomunikacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i radiokomunikacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie w dwóch pakietach: Pakiet nr 1 Sprzęt komputerowy oraz drukarki- wartość poniżej 14 tys. euro Pakiet nr 2 Radiokomunikacja oraz narzędzia sieciowe- wartość poniżej 14 tys. euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 31.71.14.23 - Mikrofalowy sprzęt radiowy 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 31.34.00.00 - Akcesoria do kabli izolowanych 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 31.44.00.00 - Baterie 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 44.32.10.00 - Kabel 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.61.11 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) 30.23.71.00 - Części komputerów 48.82.40.00 - Serwery drukarek 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wymagane wykonanie co najmniej dwóch zamówień o wartości minimum złożonej oferty (dopuszcza się 10%- owe odchylenie minimalnej wartości) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4) W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w punkcie 1 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie1, wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 21 zł. można również nabyć w sekcji gospodarczej Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przy ul.Chełmońskiego 28, w godz. od 8.00 do 14.00, lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie (I piętro), ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Sprzęt komputerowy oraz drukarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy oraz drukarki, poniżej 14 tys. euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.12.14.30-6, 33.19.51.00-4, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Radiokomunikacja oraz narzędzia sieciowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Radiokomunikacja oraz narzędzia sieciowe, poniżej 14 tys. euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.14.23-4, 42.96.20.00-7, 31.34.00.00-1, 30.23.60.00-2, 31.64.40.00-2, 30.23.41.00-9, 31.44.00.00-2, 30.21.61.30-6, 44.32.10.00-6, 30.23.31.53-8, 30.23.61.11-3, 30.23.71.00-0, 48.82.40.00-0, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- Wykonanie prac remontowych dachów i kominów z dociepleniem i wzmocnieniem konstrukcji w klubie "Pod Skałką" przy ul. Dąbrowskiego 17 w Jaworznie.
- Usługa ubezpieczenia Gminy Miasta Jaworzna w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 26 w Jaworznie, ul. Towarowa 61."
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 7 w Jaworznie ul. Aleksandra Puszkina 5"
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 7 w Jaworznie ul. Ławczana 12"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 21 urządzeń sieciowych UTM wraz 5 letnią licencją oraz przedłużenie wsparcia oraz licencji dla posiadanego przez Zamawiającego klastra UTM na okres 1 roku.
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.