Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Łomża: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę endoprotez połowiczych i cementowych stawu biodrowego, gwoździ śródszpikowych do zespolenia kości udowej, piszczelowej, ramiennej oraz dynamicznego zespolenia nasady bliższej i obwodowej kości udowej i gwoździ Endera dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Numer ogłoszenia: 226394 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego , Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 4733610, faks 086 4733210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę endoprotez połowiczych i cementowych stawu biodrowego, gwoździ śródszpikowych do zespolenia kości udowej, piszczelowej, ramiennej oraz dynamicznego zespolenia nasady bliższej i obwodowej kości udowej i gwoździ Endera dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa endoprotez połowiczych i cementowych stawu biodrowego, gwoździ śródszpikowych do zespolenia kości udowej, piszczelowej, ramiennej oraz dynamicznego zespolenia nasady bliższej i obwodowej kości udowej i gwoździ Endera dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży - 2 pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia wszystkie warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 2. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 2. 3. Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzone wykazem wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 3 referencje). Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków wg formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 3 referencje). Zamawiający żąda przedstawienia minimum trzech dostaw z potwierdzeniem ich należytego wykonania z podaniem ich wartości Łączna suma min dwóch dostaw o wartości +/- 30% od wartości brutto złożonego pakietu. 5. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE lub posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.). 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektem umowy oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że w ciągu 5 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu w depozyt pełny asortyment rozmiarowy gwoździ na czas trwania umowy. 8. Oświadczenie, że Wykonawca, że w ciągu 5 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu w depozyt pełny asortyment rozmiarowy endoprotez. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że użyczy nieodpłatnie w użytkowanie na rzecz Szpitala komplet pełnego instrumentarium do oferowanych endoprotez oraz wielorazowy pistolet do podawania cementu sterylizowany w autoklawie, na czas trwania umowy. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że użyczy nieodpłatnie w użytkowanie na rzecz Szpitala komplet pełnego instrumentarium do oferowanych gwoździ i Dynamicznego zespolenia kości na czas trwania umowy. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że po czasie realizacji umowy użyczy każdorazowo instrumentarium od dnia zgłoszenia w ciągu 5 dni. Czas użyczenia 2 lata po realizacji umowy wg ceny za jednorazowe użyczenie, która została doliczona do ceny oferty. 12. Do oferty należy dołączyć dokumenty (opisy techniczne producenta, prospekty producenta, katalogi producenta, ulotki, foldery) potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego - dotyczy wszystkich pakietów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, Sekcja Zamówień Publicznych Hotel Pielęgniarek II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, Kancelaria pokój 235.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe śródszpikowe - 19 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy, cement kostny, ostrza biodrowe - 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawy margaryny, oleju spożywczego oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Zakupy inwestycyjne na potrzeby MOSiR - Modernizacja Letniego Parku Zabaw MOSiR Łomża
- Dostawy oleju napędowego dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Łomży
- Konwojowanie materiałów egzaminacyjnych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów pielęgnacyjnych i rękawic
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.