eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańobsługa techniczna kopiarek Kyocera, Gestetner, Ricoh, Sharp i Xerox

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Poznań: obsługa techniczna kopiarek Kyocera, Gestetner, Ricoh, Sharp i Xerox
Numer ogłoszenia: 226470 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, fax 061 8416866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa techniczna kopiarek Kyocera, Gestetner, Ricoh, Sharp i Xerox.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna kopiarek Kyocera, Gestetner, Ricoh, Sharp i Xerox eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Oddziału Wojewódzkiego w Poznaniu, polegającą na okresowej konserwacji, po wykonaniu przez urządzenie określonej normą ilości kopii, wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z ewentualną naprawą i dostawą części zamiennych oraz na dostawie tonerów do każdego z urządzeń (kategoria CPV - Oryginalny kod CPV: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania Wykonawcy muszą spełnić warunki określone w niniejszej SIWZ. Winni oni spełnić następujące wymagania : 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadać stosowny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru. 2 Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3 Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. a) Oświadczenie, złożone w Karcie oferty zał. nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedłożenia wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego wcześniej niż w/w 6 miesięcy, wpis taki będzie honorowany, pod warunkiem, że znajdzie się na nim zapis, iż wystawiający potwierdza jego aktualność i co zostanie uczynione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Oświadczenie, złożone w Karcie oferty zał. nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Oświadczenie, złożone w Karcie oferty zał. nr 2 do SIWZ. 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., nr 164, poz.1163 z późn. zm.). a) Oświadczenie, złożone w Karcie oferty zał. nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS , Oddział Wojewódzki w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 60-908 Poznań pok. 502.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00 - 15.00, w : Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań pok. 237.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOPIARKI XEROX (MODELE 5317 I, 5317 II, 5331 II, 5310, 5017).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa techniczna kopiarek XEROX (MODELE 5317 I, 5317 II, 5331 II, 5310, 5017) - 10szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOPIARKI RICOH FT 5632.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa techniczna kopiarek RICOH FT 5632 - 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOPIARKA SHARP SF 2216.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa techniczna kopiarki SHARP SF 2216 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KOPIARKI GESTETNER 3235.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa techniczna kopiarek GESTETNER 3235 - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KOPIARKI KYOCERA MITA KM4530.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa techniczna kopiarek KYOCERA MITA KM4530 - 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.