eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont pomieszczeń szkolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Gliwice: Remont pomieszczeń szkolnych
Numer ogłoszenia: 226488 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183028 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 32, ul. Wrzosowa 14, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 234-25-37, faks 032 234-25-37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szkolnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem istniejących pomieszczeń szkolnych. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, - zastosuje moduł AUTOTEST w oprawach kierunkowych i w oprawach doświetlających drogi ewakuacyjne, - zastosuje moduł EVG w oprawach świetlówkowych - zastosuje na oprawach elektrycznych odpowiednie siatki zabezpieczające, w miejscach tego wymagajacych - przeprowadzi lub opłaci przeprowadzenie wszelkich szkoleń, instruktaży dla pracowników obsługi zamawiającego, sporządzi i dostarczy zamawiającemu odpowiednie instrukcje obsługi np. wentylacji, i inne według potrzeb zgłoszonych przez zamawiającego, - zastosuje się do zakazu wykonywania głośnych prace remontowych w czasie lekcji, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, itp. - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), kosztorys powykonawczy, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, jeśli będzie wymagane - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, jeśli będzie wymagane - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych, - dostarczy i zamontuje: przybory toaletowe ze stali nierdzewnej w odpowiednich ilościach wynikających z ilości węzłów sanitarnych i urządzeń sanitarnych: pojemnik na mydło, pojemnik na ręczniki papierowe, pojemnik na papier toaletowy, kosz duży, kosz mały - wykona wyniesienie i wniesienie wszelkiego sprzętu i wyposażenia pomieszczeń - wykona demontaż meblościanek w sali:18,23,25 - wykona tymczasowe ścianki zabezpieczające podczas robót dla odizolowania strefy robót od części użytkowanej budynku - w pomieszczenia sanitarnych zdemontuje parapety i wykonania okładziny z płytek ściennych - wykona malowanie linii boisk na posadzce parkietowej - odtworzenie linii istniejących boisk - wykona uzupełniające prace malarskie i posadzkarskie w zawiązku z wymianą instalacji elektrycznych, jeśli w danym pomieszczeniu są wykonywane tylko roboty elektryczne - zastosuje i zamontuje narożniki ochronne otworów drzwiowych-kątownik ze stali nierdzewnej 70x70mm, długości 2050 mm - wykona i zamontuje balustrady schodowe i kraty zabezpieczające na schodach ze stali nierdzewnej - wykona wszelkie wymagane pomiary elektryczne i pomiary natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego - zabezpieczy spękania ścian i stropów poprzez zatopienie siatki wzmacniającej - zastosuje źródła światła o barwie ciepło-białej oraz przekaże zamawiającemu zapas po 10 sztuk z każdego rodzaju źródła światła . - dostarczy zamawiającemu zapas płytek posadzkowych, ściennych po 1 m2 z każdego rodzaju, koloru - dostarczy zamawiającemu zapas wykładziny PCW po 5 m2 z każdego rodzaju, koloru - pokryje koszty nadzoru autorskiego do wysokości 7626,00 złotych brutto, na podstawie faktur wystawionych przez autorskie biuro projektowe Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szkolnych, w tym pomieszczeń: higieniczno-sanitarnych, sal lekcyjnych, sali gimnastycznej, klatek schodowych, pomieszczeń komunikacji ogólnej oraz remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 w Gliwicach przy ul. Wrzosowej 14 dz. nr 440. Zamówienia obejmuje: - remont sanitariatów(prace budowlane) wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, instalacją wentylacji, instalacją elektryczną - wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej oraz wymianę instalacji słaboprądowych w całym budynku szkoły - remont pomieszczeń szkolnych obejmujący wymianę drzwi wewnętrznych, posadzek, podłogi sprężystej sali gimnastycznej, zabudowę ochronnych siatek okien sali gimnastycznej oraz malowanie ścian i sufitów. - remont klatek schodowych obejmujący wykonanie okładzin z płytek stopnicowych, wymianę balustrad i krat zabezpieczających Dane materiałowe 1. Wyposażenie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w urządzenia sanitarne podane są w opracowaniu branżowym dokumentacji projektowej - część sanitarna 2. Rodzaj zastosowanych urządzeń i materiałów elektroenergetycznych podany jest opracowaniu branżowym dokumentacji projektowej - część elektryczna 3. Podstawowe materiały wykończeniowe: - okładziny ścienne w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych wykonane do pełnej wysokości kondygnacji (kolory do uzgodnienia z zamawiającym). - podłogi i posadzki: w całym budynku przewidziano wykładzinę PCW heterogeniczną obiektową np. firmy Tarkett o grubości warstwy użytkowej minimum 0,7 mm (kolory do uzgodnienia z zamawiającym). Podczas układania nowej wykładziny należy zapewnić odpowiednie wywinięcie w postaci cokołu nachodzącego na ścianę o wysokości minimum 10cm. Wymagana jest odpowiednia odporność na ogniowa wykładziny PCW - w pomieszczeniach kuchennych i higieniczno-sanitarnych wykonać posadzki z płytek antypoślizgowych grupy R10 - R13 (kolory do uzgodnienia z zamawiającym). - w sali gimnastycznej należy wykonać podłogę sprężystą z posadzką parkietową - parkiet dębowy klasy I, grubości 22 mm układany w jodełkę - stolarka drzwiowa przewidziana do wymiany w salach lekcyjnych, sanitariatach i innych pomieszczeniach odpowiadająca następującemu opisowi dla określenia wymagań jakościowych i technicznych: drzwi Porta wzmocnione seria Agat, okleina HPL, trzy zawiasy, zamek patentowy, zamek łazienkowy, kratki wentylacyjne, okucia typ Olarix , ościeżnica metalowa malowana farbą poliestrową (kolory do uzgodnienia z zamawiającym) oraz ślusarka aluminiowa wykonywana indywidualnie (kolory do uzgodnienia z zamawiającym) - malowanie ścian, sufitów: należy zastosować farby zmywalne, odporne na ścieranie; na ścianach należy wykonać lamperię olejną (kolory do uzgodnienia z zamawiającym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 6.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 6.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiary robót - załącznik nr 6.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) przy wykonywaniu robót objętych niniejszym zamówieniem wykonawca uwzględni odpowiednio wymogi związane z udzieloną gwarancją na roboty termomodernizacyjne, zgodnie pismem Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Gliwicach nr kor. UM-150576/2012 z dnia 27.03.2012 r. - załącznik nr 6.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich, służb, inspekcji i straży..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD sp. z o.o., ul. Mechaników 15, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 999620,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1192292,66

  • Oferta z najniższą ceną: 1192292,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1192292,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.