Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Końskie: Wykonanie i dostawa w 2008 roku znaków drogowych i elementów pionowego oznakowania dróg spełniających wymagania określone w załączniku Nr 1 z dnia 23 grudnia 2003 roku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz.2181)
Numer ogłoszenia: 22652 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, fax 0-41 372 83 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa w 2008 roku znaków drogowych i elementów pionowego oznakowania dróg spełniających wymagania określone w załączniku Nr 1 z dnia 23 grudnia 2003 roku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz.2181).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do magazynu Obwodu Drogowego w Końskich, ul. Warszawska 56 znaków i elementów oznakowania pionowego dróg. 2.Dostarczone znaki i elementy oznakowania pionowego dróg spełniać muszą wymagania określone w załączniku Nr 1 z dnia 23 grudnia 2003 roku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. z 2003r., Nr 220, poz.2181) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach, a także załączonej szczegółowej specyfikacji technicznej D-07.02.01. 3.Przy wykonaniu znaków oznakowania pionowego przyjąć wielkości znaków: a)dla znaków ostrzegawczych, zakazu, informacyjnych, kierunku i miejscowości za wyjątkiem drogowskazów tablicowych - przyjmować wymiary wg grupy wielkości znaków ŚREDNICH, b)dla drogowskazów tablicowych - przyjmować wymiary wg grupy wielkości znaków MAŁYCH. 4.Do wykonania lica znaków użyć należy folii odblaskowej: a)typu 2 - dla znaków kategorii A-7, B-2, D-6, b)typu 1 - dla pozostałych znaków oznakowania pionowego. 5.Zamówienie w niniejszym postępowaniu obejmuje wykonanie i dostawę następujących ilości znaków i elementów oznakowania pionowego dróg. Rodzaj znaku (elementy oznakowania) Kategoria znaków Jedn. Ilość szt. na m2 I. Znaki odblaskowe folia typu 2 - znaki ostrzegawcze - znaki zakazu - znaki informacyjne A - 7 B - 2 D - 6 szt. szt. szt. 31 8 36 II. Znaki odblaskowe folia typu 1 - znaki ostrzegawcze - znaki ostrzegawcze (bez nanoszenia symboli) - znaki zakazu - znaki informacyjne - tablice obszaru zabudowanego - tablice koniec obszaru zabudowanego - znaki kierunku (drogowskazy) - drogowskaz (strzała) - tablice miejscowości - tablice koniec miejscowości - tablice - znaki uzupełniające - znaki przed przejazdami kolejowymi - tablice prowadzące na łuku - tablice ograniczające skrajnie - tabliczka pod znak z napisem lub nie dotyczy mieszkańców Rudziska - tabliczka pod znak A - 1 A - 2 A - 3 A - 4 A - 6a A - 6b A - 6c A - 9 A - 10 A - 17 A - 18b A B - 1 B - 20 B - 36 D - 1 D - 15 D - 18 D - 42 D - 43 E - 2a E - 4 E - 17a E - 18a F - 3 G - 1a G - 1b G - 1c U - 3a U - 8a U - 8b T T - 6 szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. na m2 szt. na m2 szt. na m2 szt. na m2 szt. na m2 szt. na m2 szt. na m2 szt. szt. szt. szt. szt. szt. szt. na m2 szt. 3 2 1 2 2 3 3 1 1 4 40 56 26 20 20 30 38 8 46na29,256 46na29,256 9na9,948 12na6,221 55na39,644 55na39,644 6na3,19 3 3 3 40 8 8 1na0,224 1 III.Słupki do znaków z rur stalowych ocynkowanych średnicy 60 mm. -o długości 2 mb - 65 szt. -o długości 2,8 mb - 115 szt. -o długości 3,6 mb - 115 szt. mb mb mb 130 322 414 6.Dostawca dla zamówionych znaków i elementów oznakowania zobowiązany jest dostarczyć: -ocynkowane łączniki - uchwyty do mocowania znaku do słupka, -śruby i nakrętki do umocowania znaków do słupka w ilościach wynikających z zastosowanego sposobu mocowania. 7.Należności dla Wykonawcy za zrealizowane zamówienie regulowane będą przez Zamawiającego Powiat Konecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy wskazane w złożonej fakturze. Podstawą wystawienia faktury będzie spisany protokół odbioru dostarczonych znaków i elementów oznakowania pionowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 28.82.47.00 - Elementy oznakowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.70 - Elementy oznakowania Oryginalny kod CPV: 28.82.46.00 - Słupki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.60 - Słupki drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Nie są wykluczeni z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp. 3.Spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 3.1. Wykonawca na potwierdzenie posiadanego doświadczenia wykazać musi, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto powyżej 50 tys. zł. 3.2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone znaki na okres 7 lat. 3.3. Wykonawca wyrazi zgodę na warunki rozliczeń i zapłaty za zrealizowane zamówienie -należność Wykonawcy rozliczona zostanie każdorazowo fakturą za dostarczoną i odebraną przez przedstawiciela Zamawiającego dostawę, -zapłata należności w formie przelewu bankowego nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia doręczenia faktury zamawiającemu. 4. Postanowienia dotyczące wykonawców składających wspólną ofertę. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć tylko jedną ofertę w tym postępowaniu. 2.Ustanowić muszą pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo ( oryginał ) w formie pisemnej podpisanej przez wszystkich partnerów, z którego wynikać powinien zakres umocowania dla pełnomocnika - załączyć należy do oferty. 5.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2.Dokumenty wymienione powyżej w punkcie 1a i 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym złożone być muszą wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty. 2.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny wynikać musi, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. 3.W toku badania i oceny ofert zamawiający może: a)na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy Pzp żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, b)na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp poprawić w tekście ofert oczywiste omyłki pisarskie, oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art.88 ust. 1 ustawy Pzp. 4.Ocena spełnienia warunków opisanych w niniejszym rozdziale dokonana zostanie na zasadzie spełnia lub nie spełnia na arkuszu oceny druk ZP-17 załączniku do protokółu postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej ofert - wzór formularza oferty i zbiorczego zestawienia kosztu Zamawiający załączy do SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są załączyć oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ. 4.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, rodzaju oznakowania, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - wzór wykazu zamawiający załączył do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów upoważni pracownika firmy (pracownik nie jest wymieniony w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wówczas do oferty załączony być musi oryginał upoważnienia imiennego pracownika. Dokument zawierać musi opisany zakres upoważnienia pracownika oraz okres ważności upoważnienia. Zamawiający uzna również kserokopię upoważnienia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy składający wspólną ofertę zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale dokument ustanowienia pełnomocnika (zgonie z opisem w pkt. 4 rozdział V podpunkt A), a ponadto: -dokument wymieniony w poz. 1 - załącza do ofert każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. Przynajmniej z jednego dokument wynikać musi, że Wykonawca uprawniony jest do wykonania dostaw objętych postępowaniem, -oświadczenie wymienione w poz. 2 - podpisują wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną załączając do oferty oświadczenie w jednym egzemplarzu, -oświadczenie wymienione w poz. 3 - podpisuję i załącza do ofert każdy z Wykonawców, -wykaz dostaw wymienionych w poz. 4 sporządza i załącza do oferty każdy z Wykonawców. Wykonawcy składający wspólną ofertę: -w formularzu oferty wpisują dane (nazwy i siedziby) wszystkich Wykonawców, -formularz oferty, oraz wypełniony i wyceniony formularz zestawienia kosztu - podpisują wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. Gdy w prowadzonym postępowaniu oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia okaże się najkorzystniejszą, wówczas zamawiający przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zażąda dostarczenia kserokopii umowy zawartej przez Wykonawców regulującej zasady współpracy oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich 26-200 Końskie, ul. Spacerowa 72.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich 26-200 Końskie, ul. Spacerowa 72 (pokój nr 3).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie gminy Końskie
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1489 T Smyków-Adamów
- Budowa drogi leśnej w ciągu dróg o nr DR/25/3, DR/4/3, DR/34/3 na terenie leśnictwa Smolarnia od km 0+000 do km 1+690
- Postępowanie na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Końskich w ramach projektu pn. "Aktywni na koneckim rynku pracy (III)".
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy w Jeżowie
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Dostawa znaków drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2025 r.
- Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- "Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby RDW Nidzica."
- Sukcesywna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Powiatowego Zarząd Dróg w Iławie w 2025 r.
- Oznakowanie pionowe dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddz. Białystok 3 części w latach 2025-2028
więcej: Słupki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.