Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Zgierz: Zakup samochodu dla Wydziału Drogownictwa
Numer ogłoszenia: 226577 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu dla Wydziału Drogownictwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa osobowego samochodu pięciodrzwiowego, fabrycznie nowego, rok produkcji 2009, typu hatchback. 2. Minimalne wymagane parametry samochodu dla Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu: Lp. Parametry wyposażenie techniczno - eksploatacyjne Minimalne wymagania Zamawiającego TECHNIKA I Silnik 1 Benzyna 2 Trzycylindrowy 3 Wtrysk: wielopunktowy 4 Pojemność skokowa minimum 1100 cm3 5 Spełniający normę emisji spalin Euro 4 6 Moc minimalna 60 KM II Nadwozie 7 Ilość miejsc: 5 8 Przekładnia liczba biegów: 5 + wsteczny 9 Zbiornik paliwa min. 40 litrów 10 Zużycia paliwa cykl miejski l/100 km: max. 8,0 cykl pozamiejski l/100 km: max. 5,0 cykl mieszany l/100 km: max. 6,2 11 Pojemność bagażnika minimalna: 220 dm3 WYPOSAŻENIE III Właściwości jezdne 12 Układ przeciwpoślizgowy ABS IV Światła i oświetlenie 13 Podstawowe V Wyposażenie 14 Wspomaganie układu kierowniczego 15 Regulowana kolumna kierownicy 16 Regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa z przodu 17 Wycieraczka tylnej szyby 18 Ogrzewana tylna szyba VI Poduszki powietrzne i bezpieczeństwo 19 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera 20 Bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa VII Zamki 21 Immobilaizer VIII Stylistyka wnętrza 22 Dywaniki gumowe 23 Tapicerka foteli materiałowa IX Obręcze kół 24 Stalowe o średnicy min. 14`` X Kolory nadwozia 25 Niebieski, czerwony lub biały XI Dodatkowe wyposażenie nie wchodzące seryjnie w ofertę samochodu 26 Dodatkowy komplet opon zimowych 27 Koło zapasowe 28 Radioodtwarzacz wraz z instalacją 29 Głośniki 30 Poduszki boczne 31 Elektryczne szyby przednie 32 Zamek centralny XII Ubezpieczenie 33 Pakiet ubezpieczeń składający się z: obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów NNW, oraz Assistance 24h XIII Gwarancje 34 Gwarancja na silnik: min. 2 lata Gwarancja na lakier: min. 2 lata Gwarancja na perforację nadwozia: min. 6 lat Gwarancja na cały przedmiot zamówienia, bez limitu kilometrów - na okres nie krótszy niż 24 m-cy. 3. Zamawiający osobiście odbierze przedmiot zamówienia. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie odbioru pojazdu na, co najmniej 3 dni przed planowanym dniem odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia odbieranego pojazdu w ilość paliwa niezbędną do przejazdu do siedziby Zamawiającego (Zgierz ul. Sadowa 6A). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pojazdem dostarczył świadectwa homologacji, kartę pojazdu, książkę gwarancyjną pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, wykaz wyposażenia dodatkowego, dokumenty potwierdzające ubezpieczenie samochodu oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu. 5. Zamawiający wymaga, aby przeglądy gwarancyjne oraz usługi wykonywane w serwisie pogwarancyjnym odbywały się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego w innym przypadku wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca przed wydaniem Zamawiającemu pojazdu, wykona przeglądy przed sprzedażne, tzw. zerowe, a ich wykonanie odnotuje w książce przeglądów serwisowych. 7. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie podatki, opłaty, cła oraz koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w dziale V. pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w dziale V. pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: cena: 4,00 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego od 9:00-15:00 pok. 314 lub za zaliczeniem pocztowym (koszt wysyłki 5,80 zł) nr faksu SIWZ- 42 717 54 84 podając numer rejestru OR.343-117/09.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- ROBOTY BUDOWLANE - WYBURZENIE I SKRUSZENIE OK. 510M3 DROGI KOŁOWANIA NA LOTNISKU NOWY GLINNIK
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech sztuk nowych samochodów osobowych.
- Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Dostawa 1 samochodu w 2025r. dla Zespołu Szkół nr 5 Mistrzostwa Sportowego
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Zakup samochodu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.