Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-02
Parczew: Usługi związane z ustawieniem i zdjęciem zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimy 2011/2012 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie
Numer ogłoszenia: 226578 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie , ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3542314, faks 083 3541694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z ustawieniem i zdjęciem zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimy 2011/2012 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z ustawieniem i zdjęciem zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimy 2011/2012 przy drogach wojewódzkich na terenie działania: a) Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie w ilości 12,9 km; b) Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w ilości 7,1 km. 2. Szczegółową lokalizację usług określa załączony Wykaz miejsc zawiewanych i lokalizacji zasłon przeciwśnieżnych. 3. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją techniczną, w sposób gwarantujący należytą jakość. 4. Wykonawca przystąpi do realizacji usług (tj. ustawienia zasłon przed sezonem oraz ich zdjęcia po zakończeniu sezonu zimowego) po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). 9. Wartość zamówienia 56 020,00zł netto.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy zamówienia
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Ofertę przetargową - z ceną netto i z podatkiem VAT wraz z Formularzem Cenowym. 2)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 3)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie wynagrodzenia - w przypadku, gdyby zmianie uległy stawki podatku VAT; 2)zmianie osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących strony, w przypadku wystąpienia niezależnych od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w RDW w Parczewie lok.19 lub za zaliczeniem pocztowym oraz pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, pok. nr 19. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego pok. nr 12 w dniu 10.08.2011 r. o godz. 10:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: 1) Jadwiga Graniak, 2) mgr inż. Lucyna Kopeć, pok. 19 w godz. 07:30 - 14:30, tel. 83 354-23-14.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi związane z ustawieniem i zdjęciem zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimy 2011/2012 przy drogach wojewódzkich na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółową lokalizację usług - w ilości 12,9 km - określa załączony Wykaz miejsc zawiewanych i lokalizacji zasłon przeciwśnieżnych. Wartość zamówienia: 36.132,90 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi związane z ustawieniem i zdjęciem zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimy 2011/2012 przy drogach wojewódzkich na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółową lokalizację usług - w ilości 7,1 km - określa załączony Wykaz miejsc zawiewanych i lokalizacji zasłon przeciwśnieżnych. Wartość zamówienia: 19.887,10 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1572L i 1095L na terenie gminy Sosnowica i Podedwórze w powiecie parczewskim
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych
- Adaptacja budynku przy ul. Harcerskiej 8 w Parczewie na publiczne przedszkole z oddziałem żłobkowym.
- Rozbudowa i przebudowa sceny na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Parczewie.
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku oraz remont lokalu przeznaczonego na Dom Seniora Osiedle Budowo
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO PARKU W BOJANOWIE
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3050P na odcinku Słupca-Giewartów
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.