Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-15
Koziegłowy: Zakup i dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Odczaruj szarą rzeczywistość -cykl zajęć artystycznych i wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół w Lgocie Górnej finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 22658 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Lgocie Górnej , Lgota Górna, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, tel. 34 314 22 84, faks 34 314 22 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.pl/zeaos/lgotagorna/przetargi.php
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Odczaruj szarą rzeczywistość -cykl zajęć artystycznych i wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół w Lgocie Górnej finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu i dostawy pomocy i materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Odczaruj szarą rzeczywistość - cykl zajęć artystycznych i wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół w Lgocie Górnej finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wg. zestawienia: Zakup tablic interaktywnych - zestaw z oprogramowaniem i projektorem oraz okablowaniem - 4 szt. Zakup odczynników chemicznych i chemikaliów do nauki chemii w gimnazjum ze szkłem laboratoryjnym - 2 kpl. Zakup mikroskopów świetlnych - 2 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - domino liczbowe, dopełnianie do 100 - 4 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - waga szalkowa z odważnikami - 4 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - demonstracyjny zestaw literowo - obrazkowy do wprowadzania liter - 3 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - gra w klasy Chłopek- wykładzina dywanowa na podłożu antypoślizgowym - 2 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - gra Alfabet - wykładzina dywanowa na podłożu antypoślizgowym - 1 szt. Zakup laptopa dla koła dziennikarskiego z systemem operacyjnym i pakietem Office (Office 2010 Professional Plus PL - zawiera m.in. aplikację Publisher), z akcesoriami: mysz, listwa, torba. - 1 szt. Zakup oprogramowania do składu gazetki szkolnej - licencja - 1 szt. Zakup drukarki do drukowania kolorowej gazetki (w tym zdjęć) - urządzenie wielofunkcyjne, atramentowe - 1 szt. Zakup książek do biblioteki szkolnej - 250 szt. Zakup instrumentów dla zespołu instrumentalnego - zestaw z gitarą akustyczną i keyboardem - kpl. Zakup pomocy dydaktycznych - grafomotoryczna plansza magnetyczna na 2 pisaki - 2 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - grafomotoryczna plansza - wzorki- 2 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - pomoce grafomotoryczne - nawlekanki, przeplatanki - 10 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - budujemy i poznajemy proste maszyny - 1 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - tabliczki ścienne, manipulacyjne - 2 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - panel aktywności - kształty- 1 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - panel aktywności - labirynt- 1 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - szachy - 6 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - warcaby - 6 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - edukacyjne gry planszowe do zajęć ogólnorozwojowych - 10 szt. Zakup pomocy dydaktycznych - gra Niebo - piekło - wykładzina dywanowa na podłożu antypoślizgowym - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 37.31.50.00 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi 37.52.42.00 - Gry planszowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 22.11.30.00 - Książki biblioteczne 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 38.51.00.00 - Mikroskopy 30.19.50.00 - Tablice 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym materiałów (załącznik nr 7 i 7a do SIWZ) 2. oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Działając zgodnie z Art.144 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1) zmiany stanu prawnego mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) zmian wpływających na wynagrodzenie: zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), obniżenie kosztu wykonania usługi, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikające z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć. 2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: 1) zostanie ogłoszona likwidacja lub upadłości Wykonawcy, 2) wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie, 3) wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, 4) wykonawca przerwał realizację dostawy z przyczyn leżących po jego stronie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozieglowy.pl/bip lub www.kozieglowy.pl/zeaos/lgotagorna/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Lgocie Górnej, 42-350 Koziegłowy, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół w Lgocie Górnej, 42-350 Koziegłowy, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Odczaruj szarą rzeczywistość - cykl zajęć artystycznych i wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół w Lgocie Górnej finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
więcej: Książki biblioteczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.