To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-28
Luzino: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA I ORGANIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE LUZINO W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE LUZINO
Numer ogłoszenia: 226591 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184977 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA I ORGANIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE LUZINO W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE LUZINO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa i organizacja placów zabaw przy szkołach podstawowych w Gminie Luzino, w ramach projektu pn. Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania robót w zakresie: budowy i organizacji placów zabaw przy szkołach podstawowych w Gminie Luzino, wymienionych niżej: 1) Budowa i organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Barłominie, ul. Szkolna 3, 84-242 Luzino 2) Budowa i organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kębłowie, Oddział w Zelewie ul. Długa 38, 84-252 Zamostne 3) Budowa i organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Lecha Bądkowskiego w Luzinie, ul. Ofiar Stutthofu 13, 84-242 Luzino 4) Budowa i organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. płk. St. Dąbka w Sychowie, ul. Szkolna 4, 84-242 Luzino 5) Budowa i organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wyszecinie ul. Szkolna 2, 84-242 Luzino Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, między innymi nadzór nad, dostarczeniem i montażem urządzeń zabawowych, które zostały szczegółowo opisane w projekcie budowlanym, typu: huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka równoważnia, huśtawka sprężynowa - bujak (kiwak), tor przeszkód, domek z podestem, domek ze ścianką wspinaczkową, zestaw sprawnościowy. Place zabaw i urządzenia muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, winny być zgodne z Polskimi i Europejskimi normami i przepisami prawa, posiadać certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności, w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Zastosowane nawierzchnie winny spełniać wymagania normy PN-EN 1177, dotyczącej nawierzchni placów zabaw i posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia do zabawy muszą spełniać wymagania normy PN-EN 1176-1. Niedopuszczalne są atesty, certyfikaty na poszczególne elementy urządzenia. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego) obejmuje w szczególności również: 1) Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 2) Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę (jeżeli dotyczy), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 5) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 6) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy wraz z podpisaniem końcowego protokołu odbioru robót, 7) Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych z harmonogramem robót, 8) Pisemne zatwierdzenie zestawienia zrealizowanych robót zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, 9) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy (jeżeli dotyczy) i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 10) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 11) Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót niezbędnych do odbioru, 12) Pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy (jeżeli dotyczy), 13) Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 14) Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie do 5 dni po naradzie, 15) Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 16) Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 17) Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 18) Wnioskowanie do Inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 19) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 20) Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 21) Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 22) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp, 23) Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 24) Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 25) Potwierdzanie wpisem do Dziennika Budowy (jeżeli dotyczy) każdorazowej obecności na budowie, 26) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1) Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, 2) Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) Zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania, 4) Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 7) Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru robót, 8) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nadzory Budowlane - inż. Eugeniusz Gryczewski
jakie przetargi wygrała firma
Nadzory Budowlane - inż. Eugeniusz Gryczewski
- Nadzory Budowlane inż. Eugeniusz Gryczewski, ul. Szkolna 34, 84-239 Bolszewo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7957,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2900,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10587,81
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Świadczenie Usługi Inwestora Zastępczego Kontraktu dla projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku na terenie Gminy Zagrodno"
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.