To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-07
Słupca: Roboty budowlane związane z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania wraz z adaptacją pomieszczenia piwnicy na kotłownię gazową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Strzałkowie
Numer ogłoszenia: 226614 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178380 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania wraz z adaptacją pomieszczenia piwnicy na kotłownię gazową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Strzałkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania wraz z adaptacją pomieszczenia piwnicy na kotłownię gazową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Strzałkowie. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0 roboty instalacyjne w budynkach, 45.33.00.00-9 roboty instalacyjne wodnokanalizacyjne i sanitarne, 45.33.11.10-0 instalowanie kotłów, 45.33.30.00-0 roboty instalacyjne gazowe, 45.41.00.00-4 tynkowanie, 45.43.10.00-7 kładzenie płytek, 45.45.00.00-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) roboty budowlano remontowe dotyczące adaptowanej kotłowni, 2) wykonanie wejścia i wykucie drzwi zewnętrznych do kotłowni, 3) montaż kotła gazowego wraz z armaturą, 4) montaż podgrzewacza pojemnościowego, 5) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, 6) modernizację instalacji centralnego ogrzewania (m.in. wymiana grzejników i rurociągów, montaż zaworów termostatycznych). 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa, 2) przedmiar robót, 3) szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne uznaje się zastosowanie innych materiałów urządzeń, sposobów wykonania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w dokumentacji projektowej. 5. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuję się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. 6. W przypadku składania oferty, w której Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust 1-3 ustawy. 7. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, ze przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje. 8. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 9. Wykonawca jest zobowiązany, najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru, dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację urządzenia podlegającego dozorowi technicznemu. 10. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w sposób jak najmniej utrudniający funkcjonowanie instytucji znajdującej się w budynku. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Dyrekcją Szkoły i osobami przez nie upoważnionymi w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 11. Prace należy wykonać zgodnie z ekspertyzą ornitologiczną i chiropterologiczną, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 12. W budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Strzałkowie wykonywane będą prace budowlane polegające w szczególności na ociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. Ponieważ termin tych realizacji prac (01.07.2014 r. - 31.08.2014 r.) jest zbieżny z terminem realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania będzie zobowiązany realizować swoje prace w sposób nie kolidujący z obecnie wykonywanymi pracami, współpracując z ich Wykonawcą. 13. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy (materiały i robociznę) na okres 60 miesięcy. 14. Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot umowy (materiały i robociznę) na okres 60 miesięcy, chyba że w SST podano inaczej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.45.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie dotyczy projektu: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Słupeckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTAL - SERWIS Sp. z o. o., ul. Staszica 15, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409568,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 220020,65
Oferta z najniższą ceną: 150766,68 / Oferta z najwyższą ceną: 280401,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 3"
- Zakup i dostawa sceny mobilnej
- Przebudowa drogi gminnej w m. Kowalewo Opactwo
- Przebudowa drogi gminnej nr 421015P w m. Marcewek
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.