To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-19
Chełmiec: Aktywizacja zawodowa i społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 22661 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12884 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu, ul. Marcinkowicka 6, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 018 440 46 27, faks 018 440 46 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja zawodowa i społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja zawodowa i społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: a). Aktywizacja społeczna - II grupy - Trening z zakresu podniesienia kompetencji społecznych z psychologiem - zajęcia grupowe - 14 osób (2 grupy każda po 30 godzin razem 60 godzin) obejmujący m. in.: trening asertywności, zarządzania czasem, pracę w grupie, zarządzanie budżetem domowym, rozwiązywanie konfliktów, problematykę stereotypów. Realizacja w miesiącu marzec 2015r. - Indywidualne konsultacje z psychologiem (17 godzin) - karta doradztwa psychologicznego, obejmujące m. in. rozwiązywanie indywidualnych problemów, zwiększenie samooceny, zdolności komunikacyjnych, motywacji do działania - 14 osób Realizacja w miesiącach marzec 2015r. - Warsztaty edukacji zdrowotnej z pielęgniarką (2 grupy każda po 20 godz. razem 40 godzin) obejmujących m. in: profilaktykę zdrowotną, dbania o higienę osobistą, problematykę uzależnień, dbanie o zdrowie własne i rodziny, prawidłowe odżywianie, promocja aktywności ruchowej - 12 osób. Realizacja w miesiącu luty 2015r. b). Aktywizacja zawodowa - Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym (30 godzin) obejmujące m. in.: określenie IPD, określenie indywidualnych predyspozycji zawodowych, nabycie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, tworzenie dokumentów aplikacyjnych - dla 15 osób. Realizacja w miesiącu luty 2015r. II. Zamówienie obejmuje w zakresie merytorycznym i organizacyjnym: 1. Przygotowanie przez Wykonawcę przejrzystego i czytelnego programu oraz harmonogramu zajęć i przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram zajęć powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 2. Prowadzenie szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem szkolenia. 3. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: - dziennik zajęć edukacyjnych zwierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych - protokół z egzaminu 4. Zapewnienie przez Wykonawcę uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie uczestników szkolenia. 5. Systematyczną ocenę postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji, kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 6. Przeprowadzenie pre- testu i post- testu przez psychologa, doradcę zawodowego i pielęgniarkę oraz wystawienie indywidualnych ocen postępów każdego uczestnika z zakresu objętego programem szkolenia. 7. Zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym. 8. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. 9. Promocję Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo EFS, UE, POKL oraz informacji szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na: - materiałach szkoleniowych oraz w salach, w których będzie odbywało się szkolenie; - wydawanych zaświadczeniach lub certyfikatach - dokumentacji przebiegu szkolenia, 10. Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania. 11. Zapewnienie możliwości kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi GOPS. 12.Wydania uczestnikom szkoleń z wynikiem pozytywnym, stosownych zaświadczeń /lub innych dokumentów/ w terminie do 7 dni po ukończeniu kursu. 13. Przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia: oryginałów list obecności, oryginałów list potwierdzających odbiór cateringu, imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkoleń, kserokopii dziennika zajęć, protokołu z egzaminu końcowego, oryginałów ocen postępów, kart doradztwa zawodowego i psychologicznego oraz IPD, kompletu materiałów dydaktyczno - szkoleniowych z których korzystali uczestnicy szkolenia, potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników szkolenia, kserokopii świadectw /zaświadczeń, certyfikatów/ potwierdzających ukończenie przez uczestników szkolenia, potwierdzenia odbioru świadectw przez uczestników szkolenia, 14. Szkolenia winne zakończyć się egzaminem oraz wydaniem: zaświadczenia o jego ukończeniu certyfikatu z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzającego ukończenie szkolenia. III. Inne wymagania: 1. Liczba osób, które zostaną objęte szkoleniami: 15 osób w II grupach 2. Miejsce realizacji szkolenia i konsultacji: miasto Nowy Sącz. 3. Zajęcia szkoleniowe będą trwały w układzie poniedziałek - piątek 4. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych, godzina w przypadku grupowych form wsparcia oraz indywidualnych konsultacji liczona jest jako 60 minut (godzina zegarowa), w tym przerwy. 5. Wykonawca zapewni catering w postaci jednego ciepłego posiłku każdego dnia zajęć grupowych, w którym osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią ciepłego posiłku - posiłek w formie drugiego dania ( np. ziemniaki, mięso, surówka). 6. Wykonawca zapewni przerwę kawową w postaci bufetu każdego dnia zajęć grupowych, w którym osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią bufetu - kawa, herbata, cukier, śmietanka, słodki poczęstunek. 7. Wykonawca realizujący szkolenie zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego świadczenia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA NOWAK INSTYTUT DORADZTWA REGIONALNEGO I EUROPEJSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
BEATA NOWAK INSTYTUT DORADZTWA REGIONALNEGO I EUROPEJSKIEGO
- Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego, ul. Prądnicka 8/25, 30-002 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10784,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7705,00
Oferta z najniższą ceną: 7705,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21508,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.