Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót remontowych pomieszczeń mieszkalnych (dwa piony) w Domu Studenckim MUSZELKA w Warszawie przy ul. Mochnackiego 12 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Warszawska, do kontaktów: Anna Poreda, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, fax 022 2346217, 6286075, e-mail: poreda@ca.pw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: POLITECHNIKA WARSZAWSKA, mgr inż. Ryszard Budzałek, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A pok 215, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 234 64 51, fax 0 22 234 64 63, e-mail: r.budzalek@ca.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POLITECHNIKA WARSZAWSKA, Martyna Grochala, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A pok. 204, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 9022) 234 63 41, fax (022) 628 60 75, e-mail: m.grochala@ca.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: POLITECHNIKA WARSZAWSKA, Anna Górecka, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A pok. 106, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 629 71 89, fax (022) 234 64 64, e-mail: gorecka@ca.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych pomieszczeń mieszkalnych (dwa piony) w Domu Studenckim MUSZELKA w Warszawie przy ul. Mochnackiego 12. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Studencki Muszelka ul. Mochnackiego 12, Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pomieszczeń mieszkalnych (dwa piony) w Domu Studenckim MUSZELKA w Warszawie przy ul. Mochnackiego 12 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 us- tawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczone- go w Rozdz. II SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze- pisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzia - łalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre - ślonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcze- śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre- ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finanso- wego - innych dokumentów określających obroty, zyst oraz zobowią - zania i należnoścu za okres jak w zdaniu poprzednim. - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredyto- wej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, po- twierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejszej niż 200 tys. zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 mies. przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa- dzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejsze- go zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. - Informację o osobach, które będą kierowały wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwali- fikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami (życiorysy zawodowe, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doku- ment potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budo- wnictwa). - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zosta - ły wykonane należycie. - Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Informacja musi po- twierdzać spełnienie warunku, w zakresie doświadczenia danego Pod- wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdza- jące, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia dotyczy wykonania robót remontowych pomieszczeń mieszkalnych (dwa piony) w Domu Studenckim MUSZELKA w Warszawie przy ul. Mochnackiego 12. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium wys. 5 000,00 zł. (Słownie: Pięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi)w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. zł rocznie. - dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu)lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł. -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość 100 tys. zł. - musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z co najmniej 5-cio letnim stażem pracy (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającymdo wykonania zadania zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane). - musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 01.01.2002 do 31.12 2006, roboty rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przeargu, tj. wykonanie, co najmniej pięciu zadań remontowych pomieszczeń w obiektach użytechności publicznej lub zamieszkiwania zbiorowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z danymi zawartymi w pkt. II.1.6 niniejszego ogłoszenia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność przy odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 12:30, Gmach Głowny Politechniki Warszawskiej, sala 154 Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.