Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Koźmin Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na wykonanie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy osoby drugiej na terenie miasta i gminy Koźmin Wlkp w roku 2008
Numer ogłoszenia: 226620 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koźminie Wlkp., ul. Krotoszyńska 16, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7216710, fax 062 7216710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy osoby drugiej na terenie miasta i gminy Koźmin Wlkp w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie w 2008 r. usług opiekuńczych u około 40 osób wymagających pomocy osoby drugiej tj. około 14 000 godzin rocznie w miejscu zamieszkania, także w godzinach popołudniowych, wieczornych oraz w dni wolne od pracy na terenie miasta i gminy Koźmin Wielkopolski. 2. Usługi opiekuńcze obejmują pomoc i opiekę w zakresie: - utrzymanie czystości w pomieszczeniach osoby wymagającej opieki, - przygotowanie posiłków żywnościowych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym, - pomoc przy spożywaniu posiłków, praniu bielizny osobistej i pościelowej, - załatwianie spraw urzędowych 3. Utrzymanie higieny, a w szczególności : - mycie i kąpiel, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - układanie chorego do łóżka, przesłanie łóżka, - pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - zapobieganie powstawania odleżyn i odparzeń. 4. Pielęgnacji zleconej przez lekarza. 5.Pomocy w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji osoby, w tym: - podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, - organizowaniu i podtrzymywaniu kontaktów sąsiedzkich, - organizowanie spacerów, - czytanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a/są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, b/ dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/ aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e/ informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres jest krótszy- w tym okresie, g/ wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załącznik nr 5 h/ wykazu wykonanych w okresie 3 lat usług, a jeżeli okres działalności był krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz zaświadczenie że usługi te zostały wykonane należycie, j/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, k/oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, l/ oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3, ł/oświadczenie o akceptacji warunków załączonej umowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopskozminwlkp.republika.pl; www.kozminwlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MGOPS Koźmin Wlkp. ul. Krotoszyńska 16 63- 720 Koźmin Wlkp..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIe dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 11:45, miejsce: MGOPS Koźmin Wlkp. ul. Krotoszyńska 16 63-720 Koźmin Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób zamieszkałych na terenie gminy Trzciel
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.