eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa mebli wraz z wyposażaniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Łódź: Dostawa mebli wraz z wyposażaniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi
Numer ogłoszenia: 226629 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isum.pl; prawidłowy faks 42 678 93 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z wyposażaniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z wyposażeniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi. Nomenklatura - Wspólny słownik zamówień CPV-39100000-3, 39130000-2, 39150000-8, 33192000-2, 39180000-7, 39112000-0. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa część B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Opis techniczny przedmiotu zamówienia. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy, złoży/zmontuje, wypoziomuje i ustawi przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynku B-1 Szpitala w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10. Termin płatności za towar nie może być krótszy niż 30 dni. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące. Opis części zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane pakiety: nr 1-2. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie pakietów. Brak wyceny na daną pozycję pakietu spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w załączniku nr 1 części C SIWZ). 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8, 33.19.20.00-2, 39.18.00.00-7, 39.11.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Pzp Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:10 - potwierdzenie wniesienia wadium stanowi - załącznik nr 8. Wykonawca składający ofertę częściową wnosi wadium w niżej podanej wysokości, odpowiednio: Pakiet nr 1. - 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych); Pakiet nr 2. - 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). Wartość wadium dla całej oferty danego Wykonawcy stanowi suma wadiów poszczególnych oferowanych pakietów. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. nr 32 1020 3352 0000 1102 0188 7371. Z dopiskiem: Sprawa nr 36/ZP/2012 - WADIUM. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie oryginał lub kopia przelewu załączona do oferty lub wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach, o których mowa w punktach 2 - 5, będzie załączony oryginał poręczenia lub gwarancji do oferty. 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określa warunków szczegółowych. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto : Pakiet 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 2 zamówienia polegające na dostawie tego typu mebli, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 PLN każda i na ich potwierdzenie dołączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie. Pakiet 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 2 zamówienia polegające na dostawie tego typu mebli laboratoryjnych, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 PLN każda i na ich potwierdzenie dołączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ponadto Zamawiający wymaga w ramach oferowanego pakietu 2: Oświadczenia Wykonawcy, że posiada certyfikat wydany przez niezależna akredytowaną jednostkę badawczą, potwierdzający zgodność z obowiązującą normą PN-EN 13150-2004 i PN 14727:2006 lub równoważną, zaoferowanych mebli oraz Atest Higieniczny na materiały, z których wykonano/zostaną wykonane meble laboratoryjne, oraz zobowiązuje się je dostarczyć w terminie 5 dni od daty podpisania umowy - załącznik nr 7 (dotyczy PAKIETU NR 2);

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1; 2.Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - załącznik nr 2; 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - załącznik nr 8; 4. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielonego przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze) - załącznik nr 9.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do pisemnego zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych w SIWZ. Warunki umowy wymagane od Wykonawców stanowi Wzór umowy -załącznik nr 10. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Poniżej Zamawiający przedstawia postanowienia umowy i warunki ich zmian w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane na podstawie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a)wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy, w przypadkach uzasadnionych maksymalnie o 7 dni; b)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy; c)w zakresie zmiany asortymentu określonego w formularzu cenowym na inny (z zastrzeżeniem nie wyższej ceny), spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ i posiadający jakość i parametry użytkowe takie same lub lepsze jak towar wskazany w formularzu cenowym, przy czym zmiana taka może nastąpić jedynie w sytuacji zaprzestania produkcji lub długotrwałej niedostępności asortymentu wskazanego w formularzu cenowym, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać; d)zmiany osób upoważnionych do współpracy w zakresie niniejszej umowy; e)zmiany danych organizacyjno-prawnych dotyczących Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość jednostronnej zmiany przez Zamawiającego ostatecznego terminu realizacji umowy w stosunku do terminu wskazanego w § 1 ust. 3 niniejszej umowy, w przypadku braku możliwości dostawy i montażu towaru stanowiącego przedmiot niniejszej umowy wynikającej z nie zakończenia robót budowlanych w obszarze miejsca dostawy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wymiarów mebli ujętych w opisie technicznym przedmiotu zamówienia +/- 15 % w ramach ceny podanej w ofercie Wykonawcy bez konieczności sporządzania aneksu. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia przedmiotu umowy do 10% w zakresie każdego pakietu, co wiązać się będzie z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251, budynek A-3 (parter): 1. pok. 216- Sekretariat Szpitala; 2. pok 246- Dział zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 10:10, miejsce: Oferty należy składać w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 w sekretariacie Szpitala w Łodzi, w pok. 216 (parter, budynek A-3)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Meble ogólne z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa część B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Opis techniczny przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8, 33.19.20.00-2, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Meble laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa część B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Opis techniczny przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.18.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.