eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego oraz odśnieżania terenów zewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2017-02-09

Ogłoszenie nr 22663 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.

Gdańsk: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego oraz odśnieżania terenów zewnętrznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny 19167483600000, ul. ul. Okopowa  , 80810   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 261 555, faks 583 261 556, e-mail zampub@pomorskie.eu
Adres strony internetowej (URL): www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego oraz odśnieżania terenów zewnętrznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DAZ-ZP.272.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Część I zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanych w Gdańsku przy: ul. Okopowej 21/27, ul. Okopowej 19, ul. Równej 19/21, ul. Augustyńskiego 2, ul. Żabi Kruk 12, ul. Długi Targ 1-10. 2) Sprzątanie wewnątrz budynku: sprzątanie wewnątrz budynku codzienne w dni robocze tj. od pon. do pt., (oprócz dni świątecznych i wolnych od pracy urzędu) obejmujące sprzątanie min.: korytarzy, holi, schodów, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń biurowych, piwnic; 3) Mycie okien we wskazanych budynkach - Powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna okien oraz ram i parapetów. Mycie okien zostanie wykonane 2 razy w okresie 12 miesięcy. Zamawiający przewiduje że usługa zostanie wykonana pierwszym oraz drugim półroczu 2017 roku. Zamawiający poinformuje Wykonawcę na co najmniej 14 dni przed planowanym terminem wykonania usługi. Maksymalny czas mycia okien w ramach jednej usługi nie może przekroczyć 30 dni. 4) Serwis dzienny w budynku zlokalizowanym przy ul. Augustyńskiego 2 - jednoosobowy serwis od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-14.30 - 7 godz. (oprócz dni świątecznych i wolnych od pracy urzędu). 5) Serwis dzienny w budynku zlokalizowanym przy ul. Okopowej 21/27 - jednoosobowy serwis od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-14.30 - 7 godz. (oprócz dni świątecznych i wolnych od pracy urzędu) 2. Część II zamówienia: 1) Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego dla nieruchomości zlokalizowanych przy ul. Okopowej 21/27,19, ul. Augustyńskiego 2 oraz ul. Rzeźnickiej (zgodnie z mapką poglądową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ) prowadzone będzie w okresie od dnia 01.10.2017 r. do dnia 30.04.2018 r. w tym: a) W systemie rozliczeniowym ryczałtowym za każdy miesiąc świadczenia usługi w okresie od dnia 01.11.2017r. do dnia 31.03.2018 r. b) W systemie rozliczeniowym 24 godzinnym w okresach od dnia 01.10.2017 r. do dnia 31.10.2017 r. oraz od dnia 01.04.2018 r. do dnia 30.04.2018 r. które liczone są od godz. 0:00 do godz. 23:59. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za 24h wykonywanej usługi bez względu ilość wykonanych interwencji w danej dobie z zastrzeżeniem, iż pierwsza interwencja zostanie wykonana i zakończona do godz. 7:30. Dotyczy to tylko okresu, w których wystąpiły warunki atmosferyczne powodujące znaczne pogorszenie stanu nawierzchni lub opady śniegu. Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego polegać będzie na tym, że w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwaniu gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960 ) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu, i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych z częstotliwością gwarantującą zachowanie przepisów bhp. 3. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia na część I oraz II zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej "SOPZ", stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzorach umów stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SIWZ, na zasadach i warunkach, których Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911200-8, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności sprzątające na obiektach wskazanych w Części I zamówienia w trakcie realizacji usługi: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) lub odpowiadające mu formy zatrudnienia określone w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego osób wykonujących czynności sprzątające (bez usług dot. mycia okien) w trakcie realizacji zamówienia. 2) Zatrudnienie wskazanej w ofercie liczby osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób wykonujących usługę sprzątania. 4) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu raportów raz na kwartał (do 15 dnia następnego kwartału) obejmujących informacje o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem ich imion i nazwisk. W ostatnim kwartale Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w/w raportu wraz z wystawioną fakturą. 5) Jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym osoby te nie będą w stanie wykonywać niniejszego zamówienia, Wykonawca w ramach zastępstwa i po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, będzie uprawniony do powierzenia wykonywania prac innym osobom spełniającym określone powyżej wymagania. 6) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt. 4 powyżej zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi sprzątania na podstawie umowy o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących usługę na obiektach wskazanych w Części II zamówienia w trakcie jej realizacji: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanych w Gdańsku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT287759.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Grupa Zarządzająca Pomerania S.A.,  ,  ul. Trakt św. Wojciecha 293 C,  80-001,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 369779.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 369779.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 828030.41
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego dla nieruchomości zlokalizowanych przy ul. Okopowej 21/27,19, ul. Augustyńskiego 2 oraz ul. Rzeźnickiej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13022.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Grupa Zarządzająca Pomerania S.A.,  ,  ul. Trakt św. Wojciecha 293 C,  80-001,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14040.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28554.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  Zapytania o cenę  na podstawie art. 69  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na konieczność zapewnienia wykonywania usługi polegającej na świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego, zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania, w celu wyłonienia wykonawcy realizującego przedmiotowe zamówienie. Realizacja usługi utrzymania czystości należy do obowiązków właścicieli nieruchomości, wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. Zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę, polegającego na skierowaniu zapytania do wybranych wykonawców. Zgodnie z art. 70 ww. ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8. Usługa utrzymania czystości spełnia warunek powszechnej dostępności, a wartość zamówienia nie przekracza kwot progowych. Ponadto zastosowanie tego trybu zapewni udział w postępowaniu wykonawców funkcjonujących na rynku, którzy zapewnią wysoką jakość świadczonej usługi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.