To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-28
Jastrzębie-Zdrój: Remonty instalacji elektrycznych
w budynkach mieszkalnych administrowanych przez MZN w Jastrzębiu-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 226641 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211149 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez MZN w Jastrzębiu-Zdroju..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia są remonty instalacji elektrycznych, w tym: a) wykonywanie napraw instalacji elektrycznych, zlecanych każdorazowo przez Zamawiającego, b) wykonywanie remontów i wymian instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych gminnych oraz w lokalach mieszkalnych gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych (część gminna) w Jastrzębiu-Zdroju. Powyższe czynności dotyczą wszystkich wskazanych obiektów w wykazie budynku w Załączniku do STWiOR. 3.2. Tryb wykonywania czynności: a) zlecenie wykonania robót następować będzie w formie pisemnej, b) inspektor nadzoru określi w protokole przekazania robót - termin rozpoczęcia i zakończenia robót, rodzaj protokołów wymaganych do sporządzania oraz dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót. Wszelkie uzgodnienia z inspektorem nadzoru dokonywane będą w formie pisemnej (protokół lub notatka), c) odbiór robót następować będzie na podstawie zgłoszenia wykonania danego zakresu zgodnie z protokołem przekazania - zgłoszenia należy dokonać w formie pisemnej w Biurze Podawczym MZN (pokój nr 11); za moment zgłoszenia przyjmuje się datę wpływu do MZN, d) odbiór robót zostanie przeprowadzony przez inspektora nadzoru w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia (do zgłoszenia należy dołączyć wszelkie wymagana dokumenty związane z realizacją robót, w tym: deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły badań, dokumenty wskazane do dostarczenia przez inspektora nadzoru i inne wymagane przepisami prawa). Brak wyżej wskazanych dokumentów w zgłoszeniu będzie traktowany jako brak realizacji zadania, a czynności odbiorowe nie zostaną rozpoczęte (będą miały wówczas zastosowanie zapisy dotyczące kar umownych), e) rozliczenie wykonania robót następować będzie każdorazowo po ich zakończeniu, na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony i kosztorysów powykonawczych sprawdzonych przez inspektora nadzoru, f) w przypadku zlecenia obejmującego kilka obiektów, kosztorysy powykonawcze oraz faktury muszą zostać wystawione na każdy budynek oddzielnie, g) podstawą płatności faktury będzie potwierdzony przez obie strony protokół odbioru wraz z załącznikami. 3.3. Materiały: a) każdorazowo zostaną określone przez inspektora nadzoru i oznaczone w notatce lub protokole. Jako podstawę do określenia wartości materiałów przyjmowane będą ceny ofertowe średnie wraz z kosztami zakupu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud- informatory kwartalne i informatory miesięczne Błyskawica. Do cen materiałów nie dolicza się wskaźnika narzutu zysku. b) w przypadku konieczności użycia materiałów nie ujętych w informatorach cena zostanie ustalona w oparciu o faktury zakupu powiększone o koszty zakupu z aktualnego miesięcznika Błyskawica. Szacunkowa cena zostanie ustalona przed dokonaniem zakupu i wbudowaniem. Kopię faktury należy dołączyć do zgłoszenia zakończenia robót. Wszystkie materiały muszą posiadać dokumenty określone w art. 10.1. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. c) ceny materiałów zawarte w wydawnictwach Sekocenbud i Błyskawica są cenami netto. 3.4. Sprzęt: a) każdorazowo zostanie określony przez inspektora nadzoru i oznaczony w protokole. Jako podstawę do określenia wartości sprzętu przyjmowane będą ceny średnie określone jako ceny pracy sprzętu (wraz z kosztami jednorazowymi) zawarte we wskazanych (ostatnio aktualnych) informatorach miesięcznych Błyskawica. Ceny pracy sprzętu zawarte w wydawnictwach Błyskawica są cenami netto. 3.5. Wartość robocizny: Wartość roboczogodziny brutto, ustalona w ofercie Wykonawcy będzie stanowiła podstawę do sporządzania kosztorysów powykonawczych. Na wartość roboczogodziny składa się: a) stawka robocizny kosztorysowej netto, b) wskaźnik narzutu kosztów pośrednich (naliczany będzie do R), c) wskaźnik narzutu zysku (naliczany będzie do R + S + Kp), d) podatek VAT- naliczany będzie dla budynków mieszkalnych - 8 %, e) podatek VAT- naliczany będzie dla robót instalacyjnych zewnętrznych - 23 % Stawka roboczogodziny obowiązuje przez cały okres trwania umowy. 3.6 Zakres robót określa: przedmiary robót, STWiOR oraz wykaz budynków - dokumenty te stanowią integralną część SIWZ. Przedmiary robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. 3.7. Roboty budowlane winny być przeprowadzone zgodnie z STWiOR oraz przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 3.8. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl. 3.9. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji/rękojmi: minimum 1 rok..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMALA ANTONI Z.U.E."TOM-ELEKTRO" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
TOMALA ANTONI Z.U.E."TOM-ELEKTRO" w spadku
- Tomala Antoni Z.U.E. TOM-ELEKTRO, ul. Libowiec 20, 44-336 Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29794,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21998,95
Oferta z najniższą ceną: 21998,95 / Oferta z najwyższą ceną: 21998,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ B
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ A
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wsparcie serwisowe w zakresie systemu BMS CZRL Warszawa i serwis BMS Rzeszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.