To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Poznań: Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, części eksploatacyjnych, worków seperacyjnych do prania oraz płynów do zmywarek gastronomicznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im Józefa Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 226666 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159970 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, części eksploatacyjnych, worków seperacyjnych do prania oraz płynów do zmywarek gastronomicznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im Józefa Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, części eksploatacyjnych oraz worków separacyjnych do prania dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im Józefa Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu w asortymencie oraz zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym. Szczegółowy opis wymagań jakie powinien spełniać zamawiany asortyment, zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja szczegółowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące 5 pakietów (części) PAKIET NR 1 - ŚRODKI CZYSTOŚCI I AKCESORIA DO SPRZĄTANIA, (mopy/nakładki, kije, stelaże, ściereczki, inne) PAKIET NR 2 - AKCESORIA DO SPRZĄTANIA PAKIET NR 3 - CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE PAKIET NR 4 - WORKI SEPERACYJNE DO PRANIA PAKIET NR 5 - PŁYNY DO ZMYWAREK GASTRONOMICZNYCH Z FUKCJĄ WYPARZANIA Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) bezpłatne użyczenie, na czas trwania umowy 44 szt. urządzeń dozujących z zestawem końcówek wraz z nieodpłatnym serwisem i nieodpłatną wymianą uszkodzonych elementów; Po wygaśnięciu umowy, Zamawiający zwróci Wykonawcy użyczone urządzenia dozujące w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia - dotyczy Pakietu 1, 2) Wykonawca zapewni również bezpłatny montaż urządzeń dozujących w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich kalibracje w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy - dotyczy Pakietu 1, 3) dostawę przedmiotu zamówienia do zamawiającego przez wykonawcę, transportem własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko, do Magazynu Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ŚRODKI CZYSTOŚCI I AKCESORIA DO SPRZĄTANIA (mopy/nakładki, kije, stelaże, ściereczki, inne).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDI-SEPT Sp. z o.o., Konopnica 159c, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348524,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 341760,10
Oferta z najniższą ceną: 341760,10 / Oferta z najwyższą ceną: 341760,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: WORKI SEPERACYJNE DO PRANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MILWA Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 85, 04-443 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6500,00
Oferta z najniższą ceną: 6500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PŁYNY DO ZMYWAREK GASTRONOMICZNYCH Z FUKCJĄ WYPARZANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU MIXTUM S.C. Wilk Jarosław, Skura Stanisław Kazimierz, Niedzielska 108A, 32-820 Szczurowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2910,00
Oferta z najniższą ceną: 2910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2910,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja połaci dachowych i stolarki okiennej DPS w Lisówkach.
- Wytworzenie 13 scenariuszy oraz 13 filmów instruktażowych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- "Modernizacja posadzek epoksydowych w zakresie przeciwspadków na Stadionie Miejskim w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 17, noszącego nazwę ENEA STADION"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Biskupicach
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- 2025-11 Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w latach 2025-2027
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
- Zakup środków czystości dla 22. BLT oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.