eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDozór i ochrona w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Częstochowa: Dozór i ochrona w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121
Numer ogłoszenia: 22667 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, ul. Nowowiejskiego 26, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3605688, fax 034 3605747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna. Głównym Akcjonariuszem jest Gmina Częstochowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, we wszystkie dni tygodnia ochrona osób i mienia, usługa portierska oraz świadczenie prac porządkowych. A.Usługa ochrony 1.Ochrona budynku zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 od 22.00 do 6.00 2.Okresowe patrolowanie terenu, sprawdzanie zabezpieczeń zewnętrznych budynku minimum 4 razy w ciągu zmiany nocnej. 3.Zatrudnieni do ochrony pracownicy muszą posiadać zaświadczenia z odbytego szkolenia w zakresie obsługi urządzeń i zamontowanych systemów wystawione przez producenta tych urządzeń, systemów, jego przedstawiciela lub autoryzowaną przez niego firmę. 4.Przynajmniej jeden z pracowników odbywający w budynku służbę musi posiadać uprawnienia o których mowa w pkt 3. 5.Obiekt przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 jest wyposażony w niżej wymienione urządzenia i systemy: - system sterowania oddymianiem wykonany w oparciu o centralę Mercom MCR Omega C2100C, - system telewizji dozorowej, - system parkingowy. B.Usługa portierska Świadczona będzie przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 6.00 do 22.00 w budynku przy ul. Wały Dwernickiego 117/121. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi portierskiej przez osobę komunikatywną, posiadająca wykształcenie min. średnie, o wysokiej kulturze osobistej. C.Świadczenie prac porządkowych Prace konserwacyjno-porządkowe obejmują: - utrzymywanie czystości terenu wokół budynku; - koszenie, podlewanie trawników; - odśnieżanie terenu wokół budynku, dróg, placów manewrowych, parkingów, zapewniając usunięcie śniegu do godziny 7 rano;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 33.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ust. z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. Zmianami) 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanego dalej Pzp 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu ochrony osób i mienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie wykonywali w okresie ostatnich 3 lat (liczonych od terminu składania ofert) przynajmniej 3 usługi ochrony osób i mienia, oraz dysponują: - co najmniej jedną grupą interwencyjną zdolną dotrzeć do budynku przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 w czasie 15 min. od zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji. - własną stacją monitorowania oraz własną częstotliwością (pasmo, łącze bezprzewodowe) i wyposażeniem w urządzenia systemu łączności dla osób pełniących dyżur; 4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma gwarancyjna ubezpieczenia co najmniej 1 000 000 zł) na dzień składania ofert oraz musi się zobowiązać, że przedłuży ważność polisy na czas trwania realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia powinno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp wystawiona nie wcześniej niż w 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp wystawiona nie wcześniej niż w 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. 7.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 8.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 9.Koncesja na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 z późn.zm.) 10. Polisa z sumą gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 zł lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Oświadczenie, że w przypadku podpisania umowy na wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ważność polisy jw. na czas trwania realizacji zamówienia. Kopia polisy ważnej na czas trwania kontraktu stanowić będzie załącznik do umowy. 12.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 grupą interwencyjną, która dotrze do siedziby Zamawiającego w ciągu 15 minut od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul.Nowiejskiego 26, 42-217 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul. Nowowiejskiego 26, 42-217 Częstochowa sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.