eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa artykułów papierniczych i tonerów do drukarek dla MOPS w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Kraków: Dostawa artykułów papierniczych i tonerów do drukarek dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 226689 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193401 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i tonerów do drukarek dla MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. I część zamówienia Przedmiotem I części zamówienia jest zakup i dostawa artykułów papierniczych dla MOPS w Krakowie, zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. II i III część zamówienia 1) Przedmiotem II i III części zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek, zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do siwz. 2) Warunki dodatkowe: a) Dostawy częściowe będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. b) Zamawiający wymaga tonerów zalecanych przez producenta urządzeń lub równoważnych z zastrzeżeniem iż mają to być tonery fabrycznie nowe w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów regenerowanych. c) Każda partia towaru będzie kontrolowana przez Zamawiającego. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru, w sytuacji, gdy wśród pięciu sprawdzonych tonerów, jeden okaże się wadliwy lub tonery będą nosiły ślady użytkowania lub nie będą posiadały oryginalnych zabezpieczeń producenta. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć tonery wolne od wad, w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy kolejna partia towaru nadal będzie zawierała tonery wadliwe. f) W przypadku wystąpienia uszkodzenia drukarek na skutek wadliwego toneru, Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą lub zakupem wolnego od wad sprzętu. g) Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Wykonawcę liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach rękojmi. Wykonawca prześle w zamian sprawne tonery w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej rękojmi, licząc od daty dostawy danej partii towaru. 3. Warunki płatności: Zapłata nastąpi na podstawie faktury wystawionej po zrealizowaniu zamówienia częściowego przelewem na konto Wykonawcy, w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 4. Ustalenia dodatkowe 1) W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczony towar jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek wymienić towar w terminie do 2 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości - dot. I części zamówienia 2) Zamawiający nie odbierze przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy faktury lub gdy będzie ona błędnie wystawiona. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych artykułów papierniczych w obrębie asortymentu wymienionego w załącznikach nr 1 i 3 do siwz 4) Dostawy będą wykonywane w formie dostaw częściowych na podstawie pisemnych zamówień częściowych w ilościach i asortymencie wymienionych w tych zamówieniach (dot. I i III części zamówienia). 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór dostaw jest p. Robert Kowalski lub w jego zastępstwie p. Tomasz Michalik. 6) Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 7) Miejsce realizacji zamówienia: magazyn centralny MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki od godz. 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. 8) Cena brutto określona przez Wykonawcę w ofercie musi obejmować całość zamówienia, 9) Kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 191741.64 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły papiernicze

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROOFFICE.NET, ul.Wadowicka 8A, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 163 097,75
  • Oferta z najniższą ceną: 163 097,75 oferta z najwyższą ceną: 186 736,07
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Tonery 2009

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARAMUS, al.Pokoju 3, 31-623 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12 127,50
  • Oferta z najniższą ceną: 12 127,50 oferta z najwyższą ceną: 19 980,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Tonery 2010

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa TONER, ul.Wesoła 27 Koszyce Małe, 33-111 Koszyce Wielkie, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16 516,39
  • Oferta z najniższą ceną: 16 516,39 oferta z najwyższą ceną: 23 850,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.