Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Pszczyna: Przebudowa tarasu w Publicznym Przedszkolu nr 8
w Pszczynie przy ul. J.Kupca 1
Numer ogłoszenia: 22669 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa tarasu w Publicznym Przedszkolu nr 8 w Pszczynie przy ul. J.Kupca 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje rozbiórkę istniejącego tarasu oraz budowę nowego tarasu o podobnych gabarytach i konstrukcji murów oporowych z prefabrykowanych elementów betonowych wraz z drenażem opaskowy pod nawierzchnią tarasu, oraz odprowadzenie wody z rynny do sieci kanalizacji deszczowej . Roboty rozbiórkowe obejmują : - rozbiórkę istniejącego tarasu wraz z murami oporowymi i fundamentem do głębokości ok. 50 cm poniżej terenu , materiały z rozbiórki należy posegregować na materiały nadające się do wykorzystania oraz na materiały nienadające się do wykorzystania , - wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki nienadających się do wykorzystania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Roboty montażowe obejmują : - wykonanie fundamentu żelbetowego , - wykonanie podkładu z chudego betonu pod prefabrykaty i fundamenty schodów , - wykonanie ścian oporowych prefabrykowanych oraz ścianek skośnych wzdłuż biegów schodowych ( firmy REKERS lub równoważne ), - wykonanie biegów schodowych z ułożeniem prefabrykowanych bloków schodowymi na podłożu żelbetowym (np. firmy REKERS lub równoważne), - wykonanie pochylni górki saneczkowej z kostki brukowej na podbudowie tłuczniowej z obramowanie nawierzchni obrzeżem betonowym na ławie betonowej z uformowaniem skarb ziemnych , - izolacja pionowa ścian fundamentowych przedszkola , - częściowe zmurowanie otworów wentylacyjnych w ścianie przedszkola , - zabezpieczenie otworów wentylacyjnych w ścianie budynku doświetlaczami piwnicznymi ( np. firmy MEAMAX lub równoważne) - dostawę i montaż balustrad stalowych ocynkowanych , malowanych proszkowo z profili walcowanych i zimnogiętych z wypełnieniem z siatki stalowej , - wykonanie nawierzchnia tarasu z betonowej kostka brukowa na podbudowie tłuczniowej z obrzeżem dekoracyjnym , - wykonanie izolacji pionowej prefabrykatów powlec emulsją IZOPLAST R-W lub równoważną , - wykonanie i zasypanie wykopów z odwozem nadmiaru ziemi Roboty drenażowe i odwadniające obejmują :- wykonanie drenażu obwodowego tarasu na poziomie posadowienia prefabrykatów , - montaż na istniejącej sieci studzienek drenarskich z osadnikiem i pokrywą PP. - podłączenie rury spustowej do projektowanej studni kanalizacyjnej , - wyczyszczenie istniejących studzienek w sąsiedztwie tarasu i razie potrzeby udrożnić , - wykonanie i zasypanie wykopów z odwozem nadmiaru ziemi Obsługa geodezyjna: - obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi , projektem budowlanym , i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty. Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 3 600,00 zł (słownie : trzy tysiące sześćset złotych) należy wnieść w terminie do 22.03.2016 r. przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz, dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.2014 poz.1232). należy złożyć w formie oryginału w kasie PZE Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PZE Pszczyna.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja: 1 pkt. za 3 lata, 5 pkt za 4 lata , 10 pkt za 5 lat, - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach: - Zmian organizacyjnych stron . - Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy. -. Wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę. Wszelkie zmiany uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93 wew.115 fax. wew. 118 lub 115
pokój 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 21 93 wew.115 fax. wew. 118 lub 115 pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
- Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.