eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa i montaż mebli do Urzędu Miejskiego w Elblągu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Elbląg: Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 226715 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189289 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miejskiego w Elblągu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miejskiego w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 39.13.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Meble biurowe Przedmioty dodatkowe: CPV: 39.12.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Biurka i stoły CPV: 39.11.31.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Fotele CPV: 39.11.20.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Krzesła CPV: 39.14.31.22-7 Nazewnictwo wg CPV: Komody Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych mebli do Urzędu Miejskiego w Elblągu. 1) biurek - 3 szt. 2) komód podbiurkowych - 3 szt. 3) dostawek do biurek - 3 szt. 4) komód wolnostojących - 2 szt. 5) stołów konferencyjnych - 2 szt. 5)1.mediaportów - 2 szt. (po jednym na każdym stole konferencyjnym) 6) stolika kawowego - 1 szt. 7) foteli konferencyjnych - 4 szt. 8) krzeseł konferencyjnych - 18 szt. 9) foteli - 4 szt. 10) krzeseł pracowniczych - 4 szt. 11) krzeseł dla petentów - 8 szt. 12) wieszaków stojących - 3 szt. Szczegółowy opis mebli i wymagane parametry oraz przykładowe rozwiązania przedstawione są w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego mebli bez uwag. 3. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe. 4. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających, że oferowane przedmioty spełnią wymagania Zamawiającego, w szczególności kolorowych kart katalogowych lub kolorowych wydruków z kart katalogowych umieszczonych na stronie internetowej przedstawiających przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Załączniku do formularza OFERTA ZAKRES I WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ w kolumnie Producent, model oraz nr katalogowy wskazał producenta, model oraz nr katalogowy oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.14.31.22-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOKA-BUD Wojciech Sepko, ul. Jastrzębia 12, 16-020 Czarna Białostocka, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73858,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81776,85

  • Oferta z najniższą ceną: 81776,85 / Oferta z najwyższą ceną: 135060,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.