Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Olsztyn: Dostawa rurek intubacyjnych i akcesoriów, rurek tracheostomijnych i układów oddechowych.
Numer ogłoszenia: 226730 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rurek intubacyjnych i akcesoriów, rurek tracheostomijnych i układów oddechowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Zakres: -6 zadań Zadanie nr 1 rurki intubacyjne i tracheostomijne oraz akcesoria (różne rodzaje) - razem 86 pozycji. Zadanie nr 2 rurki ustno - gardłowe, maski krtaniowe -razem 11 pozycji Zadanie nr 3 rurki intubacyjne do aeveofactu - razem 3 pozycje Zadanie nr 4 układy oddechowe - razem 4 pozycje Zadanie nr 5 układy oddechowe do respiratorów - razem 4 pozycje Zadanie nr 6 rurki intubacyjne z mankietami - razem 11 pozycji Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33157000-5; 33171200-1;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności , wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedze oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zmówienia wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem - (jednorazowe wyroby do resuscytacji tj. rurki intubacyjne, maski krtaniowe, układy oddechowe itp.) oraz wartości brutto - (wartość nie mniejsza niż 60 % wartości oferowanego zadania (odpowiednio) oferty brutto - każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców /minimum 4 dostawy/ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie minimum 4 dostaw oraz załączenia 4 potwierdzeń np. listów referencyjnych, faktur z prot. odbioru wystawionych i podpisanych przez innych - u zamawiających / wg wzoru zał. nr 3/ dla każdego zadania oddzielnie. Uwaga. W przypadku oferowania produktów na więcej niż jedno zadanie, warunek będzie spełniony, poprzez wykazanie w ofercie łącznie 4 dostaw + 4 potwierdzenia należytego ich Wykonania, z zachowaniem wymogu dot. 60% łącznej ceny ofertowej ww. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymagane jest oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) Sposób oceny - na podstawie złożonych przez wykonawcę z ofertą dokumentów i oświadczeń - wg klucza -spełnia- lub nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena użytkowa - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w pkt. I ww..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Przesyłając na adres siedziby Zamawiającego lub składając osobiście wSekretariacie Szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 rurki intubacyjne i tracheostomijne oraz akcesoria (różne rodzaje) - razem 86 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 rurki ustno - gardłowe, maski krtaniowe -razem 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 rurki intubacyjne do aeveofactu - razem 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 układy oddechowe - razem 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 układy oddechowe do respiratorów - razem 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 rurki intubacyjne z mankietami - razem 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena uzytkowa - 30
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.