Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Lichnowy: Remont dróg na terenie Gminy Lichnowy
Numer ogłoszenia: 226764 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lichnowy , ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy, woj. pomorskie, tel. 055 2712723, faks 055 2712723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie Gminy Lichnowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -remont drogi gminnej nr 191067 na działce nr 212 w sołectwie Dąbrowa na odcinku o długości 215 mb. Zadanie polega na utwardzeniu nawierzchni płytami betonowymi typu Jombo (używane pełnowartościowe, nieuszkodzone) ułożonymi dwutorowo na podsypce piaskowej w uprzednio wykonanych korytach. - remont drogi gruntowej nr 191142 na działce nr 112/7 w Szymankowie o długości 153 mb. Zadanie polega na utwardzeniu nawierzchni płytami betonowymi typu Jombo (używane pełnowartościowe, nieuszkodzone) ułożonymi dwutorowo na podsypce piaskowej w uprzednio wykonanych korytach. - remont drogi gminnej nr 191139, na działce nr 139 w Szymankowie o długości 84 mb. Zadanie polega na wykonaniu nawierzchni grubości 4 cm, po zagęszczeniu z mieszanki mineralno- bitumicznej. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia z wyłączeniem: nadzoru inwestorskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania zmiany formy wniesionego wadium na każdym etapie prowadzonego postępowania. Wadium w wysokości 3 000,00 zł składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert, czyli do dnia 28.07.2009 r. na konto Zamawiającego BS Malbork O/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium może być zaliczone na poczet wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza na podstawie pisemnego wniosku.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy są zobowiązani do złożenia jako integralnej części oferty niżej wymienionych dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez właściwy organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, c) oświadczenia, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min.100 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wymagane jest wykazanie minimum 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze i wartości do przedmiotowego zamówienia. e) wniesienie wadium. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy, tel. (055)271-27-23, fax(055) 271-27-66.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Michałów
- Przebudowa drogi gminnej nr 191039C w miejscowości Zakrzewo Parcele od km 1+580 do km 2+449
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
- Budowa ciągów pieszo-rowerowych w miejscowościach Korzystno i Grzybowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.