Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Gdańsk: SUKCESYWNE DOSTAWY KONTRASTÓW DO BADAŃ TK I MRI, WKŁADÓW DO STRZYKAWEK W PRACOWNI TK I MRI ORAZ POZOSTAŁEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW
Numer ogłoszenia: 226799 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3419348, faks 058 3419348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpo.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY KONTRASTÓW DO BADAŃ TK I MRI, WKŁADÓW DO STRZYKAWEK W PRACOWNI TK I MRI ORAZ POZOSTAŁEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są SUKCESYWNE DOSTAWY KONTRASTÓW DO BADAŃ TK I MRI, WKŁADÓW DO STRZYKAWEK W PRACOWNI TK I MRI ORAZ POZOSTAŁEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW Nr Pakietu Nazwa I Wkłady do strzykawki OPTIVANTAGE do podawania kontrastu w pracowni TK diagnostyki obrazowej II Strzykawki z kolcem dedykowane do strzykawki Optistar Elite pracowni MRI III Dreny Y dedykowane do strzykawki Optistar Elite pracowni MRI IV Łączniki MR-CT V Przedłużenia do pomp infuzyjnych VI Środki kontrastowe 1 - Magnevist inj. 7,035 G/15 ml VII Środki kontrastowe 2 - Omniscan inj. 4,305 G/15 ml VIII Środki kontrastowe 3 - Gadovist inj. 4,5354 G/7,5 ml IX Środki kontrastowe 4 - Optiray 350 mg l/ml 200 ml X Środki kontrastowe 5 - Omnipaque 350 mg l/ml 200 ml 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ . 3.Na każdym dostarczonym opakowaniu środka kontrastowego winien być podany numer serii i data ważności, przy czym data ważności nie może być krótsza niż 6 miesięcy od daty dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.69.60.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności uprawniającej do obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne Dz.U. z 2008r Nr 45 poz. 271 z późn.zm.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W zakresie Pakietu nr I, II, III, IV i V Zamawiający wymaga, aby produkty były dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn.zm.oraz aktami wykonawczymi do niej. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, iż znajduje się w posiadaniu odpowiednich dokumentów, którymi są deklaracja zgodności CE lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczających do obrotu oraz stosowania oferowane produkty i okazać potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego W zakresie Pakietu nr: VI, VII, VIII, IX i X Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę środki kontrastowe były dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm. oraz aktami wykonawczymi do niej. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, iż znajduje się w posiadaniu odpowiednich dokumentów dopuszczających do obrotu oraz używania oferowane produkty i zobowiązuje się okazać potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ jeżeli dotyczy. 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jeżeli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby/osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 4. W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu. 5. W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach: a) zmiana terminu wykonania zamówienia; b) zmiana terminu końcowego dostaw; c) zmiana kolejności lub terminów dostaw częściowych; d) obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) zmiana obowiązującej stawki VAT; f) zmiana cen urzędowych z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów prawnych; g) zmiana zasad rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia (w tych sytuacjach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z propozycją Aneksu do umowy) h) zmiany cen jednostkowych preparatów objętych niniejszą umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową i) zmiany warunków płatności: terminu płatności, na system ratalny; j) działanie siły wyższej np. klęski żywiołowe, katastrofa budowlana, działania wojenne itp. k) konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, z względu na zmiany obowiązującego prawa; l) zmiana sposobu konfekcjonowania produktu; ł) zmiana nazwy produktu przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości; m) zmiany numeru katalogowego producenta; n) zmiany zaoferowanego w ofercie asortymentu na technologicznie lepszy (w przypadku niedostępności na rynku, spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji - modelu typu) - dot. pakietów od nr I do V
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ, 80-210 Gdańsk, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, IIIp. pok.35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 12:45, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ, 80-210 Gdańsk, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, IIIp. pok.39 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Obowiązuje 30 dniowy termin płatności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I - Wklady do strzykawki OPTIVANTAGE do podawania kontrastu w pracowni TK diagnostyki obrazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 x 200 ml z drenem Y z dwiema zastawkami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - Strzykawki 60 ml z kolcem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dedykowane do strzykawki Optistar Elite pracowni MRI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III - Dreny Y.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wysokociśnieniowy z pojedyńczą lub podwójną zastawką dedykowane do strzykawki Optistar Elite pracowni MRI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV - Łącznik MR-CT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z podwójną zastawką dł. 25 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V - Przedłużenia do pomp infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: niskociśnieniowe bez ftalanów długości 150 cm, kompatybilne z pracującym w pracowni sprzętem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI - Środki kontrastowe 1 Magnevist.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inj. 7,035 G/15 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII - Środki kontrastowe 2 - Omniscan.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inj. 4,305 G/15 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII - Środki kontrastowe 3 Gadovist.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inj. 4,5354 G/7,5 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX - Środki kontrastowe 4 Optiray.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 350 mg l/ml 200 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr X - Środki kontrastowe 5 Omnipaque.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 350 mg l/ml 200 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Usługi opieki nad zielenią dla UCK
- Ochrona osób i mienia w budynkach POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 i ul. Podwale Staromiejskie 69, w Delegaturze POW NFZ w Słupsku oraz dozorowanie parkingów.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa testu ELISA do oznaczania chromograniny A wraz z dzierżawą czytnika i inkubatora mikropłytek na okres 36 miesięcy
- Dostawa środków kontrastowych dla potrzeb Pracowni Tomografii Komputerowej i Rezonansu Magnetycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- Dostawa wkładów do strzykawki automatycznej do podawania kontrastu oraz zestawu do małoinwazyjnej implantacji zastawki aortalnej na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii dla CSK UM w Łodzi
- Dostawa środków kontrastowych do tomografii komputerowej dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.