eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22679

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, do kontaktów: Masłowska Stanisława, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5386937, fax 089 5386228, e-mail: zamowienia@wss.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wss.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie Magazyn ul. Żołnierska 16 A Olsztyn 10 - 561. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do zabiegów kardiochirurgicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; Urzędu Skarbowego; aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego; informacja z banku 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 33 pakiety 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 610, 00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1.1.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum jednej dostawy odpowiadającej rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. 6 ust. 3 pkt.3.1, 1.2.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.3 wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. 6 ust. 4 pkt. 4.1, 1.3.W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w rozdz. 6 ust. 2 i ust. 10. 2.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/ w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust.4 ustawy. 4.W zakresie przedmiotowym zamawiający szczególnie wymaga: 4.1 oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu. Ocena spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia i dokumentu, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 6 pkt. 6.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz Ofertowy. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w rozdz. 5 ust. 3.pkt. 2.3 SIWZ, zamawiający żąda: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 2.3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w rozdz. 5 ust. 2 pkt. 2.1 SIWZ, zamawiający żąda: 3.1.Wykaz wykonanych minimum 5 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 4.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zawartego w rozdz. V ust. 2 pkt. 2.2 SIWZ, zamawiający żąda: 4.1.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków (nie mniej niż 400 000, 00 zł) finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2. 5.1.pkt. 2.1., 2.2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 5 stosuje się odpowiednio. 6.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w rozdz. V ust. 5 pkt. 5.1 i 5.2, do oferty należy załączyć: 6.1Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom - deklaracja zgodności (CE)wystawiona przez wytwórcę. 6.2Opis - specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia (folder, katalog). 6.3Certyfikaty i świadectwa poświadczające dopuszczenie oferowanych produktów na terenie Unii Europejskiej. 7.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.1.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 7.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. 8.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją \za zgodność z oryginałem\ pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.1. oraz jej podpisem. 9.Kopie dowodu wpłaty wadium. 10.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca). 11.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ż mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.(art. 26 ust. 3 ustawy). 12.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. 13.Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.olsztyn.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.05.2007, godzina 11:00, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych ul. Żołnierska 16 pok.2 / 9 Olsztyn 10 - 561.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: Zestaw do pomiaru cisnień metodą inwazyjną z przetwornikiem jednorazowego uzytku, podwójny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 800 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. 1) Krótki opis: Zestaw do pomiaru ciśnień metodą inwazyjną z przetwornikiem jednorazowego użytku pojedyńczy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. 1) Krótki opis: Kaniula do tętnicy obwodowej z zaworem odcinąjącym wypływ krwi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 1500 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. 1) Krótki opis: Kaniula do tętnicy udowej do wprowadzania metodą Seldingera. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. 1) Krótki opis: Jednorazowy zestaw do wprowadzenia cewnika Swana - Ganza z kaniulą 8 Fr. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 650 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6. 1) Krótki opis: Jednorazowy cewnik Swana - Ganza do pomiarów minutowego rzutu serca metodą termodilucji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 300 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7. 1) Krótki opis: Zestaw cewnika Swana - Ganza do ciągłego pomiaru rzutu serca i parametrów hemodynamicznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 75 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8. 1) Krótki opis: Cewnik trójdrożny do wprowadzania do żyły centralnej metodą Seldingera. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 650 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9. 1) Krótki opis: Cewnik dwudrożny do wprowadzenia do żyły centralnej metodą Seldingera. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10. 1) Krótki opis: Cewniki do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera 7 lub 7,5 Fr do długotrwałego stosowania, uwalniające jony srebra wbudowane w ścianę cewnika. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11. 1) Krótki opis: Cewniki do kaniulacji dużych naczyń metodą Selingera podwójne 7 lub 7,5 do długotrwałego stosowania, uwalniające jony srebra wbudowane w ścianę cewnika. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12. 1) Krótki opis: Przewody pacjenta do aparatu respiratora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 1200 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13. 1) Krótki opis: Przewody pacjenta do aparatu do znieczulenia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 800 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14. 1) Krótki opis: Filtry oddechowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 1500 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15. 1) Krótki opis: Zestaw do ciągłego pomiaru rzutu serca. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16. 1) Krótki opis: Homokoncentrator. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 200 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17. 1) Krótki opis: Went do lewej komory z prowadnicą. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 200 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18. 1) Krótki opis: Went do lewej komory bez prowadnicy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: PAkiet nr 19. 1) Krótki opis: Łaty teflonowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 15 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20. 1) Krótki opis: Łaty welurowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 15 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21. 1) Krótki opis: Szanty wieńcowe ( mikrokaniule ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 90 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22. 1) Krótki opis: Wycinaki do aorty, w rozmiarach: - 2,7 mm - 4,0 mm - 4,4 mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: rozmiar 2,7 mm: 10 sztuk rozmiar 4,0 mm: 30 sztuk rozmiar 4,4 mm: 10 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 23 Nazwa: PAkiet nr 23. 1) Krótki opis: Kaniule do operacyjnego drenażu klatki piersiowej, w rozmiarach: - 28 Fr - 32 Fr - 36 Fr. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: rozmiar 28 Fr: 200 sztuk rozmiar 32 Fr: 400 sztuk rozmiar 36 Fr: 1600 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24. 1) Krótki opis: Taśma do zszywania mostka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 40 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25. 1) Krótki opis: Testy do pomiaru czasu krzepnięcia krwi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 60 opakowań. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25. 1) Krótki opis: Bakteriobujcza folia operacyjna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 800 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27. 1) Krótki opis: Końcówki do ssania z pola operacyjnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 28 Nazwa: Pakiet nr 28. 1) Krótki opis: Zestawy do drenażu pooperacyjnego śródpiersia i jam opłucnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 800 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 29 Nazwa: Pakiet nr 29. 1) Krótki opis: Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 30 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 30 Nazwa: Pakiet nr 30. 1) Krótki opis: Zaciski naczyniowe typu BULDOG. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 50 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 31 Nazwa: Pakiet nr 33. 1) Krótki opis: Łączniki uniwersalne do drenów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 500 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 32 Nazwa: Pakiet nr 32. 1) Krótki opis: Mikroostrza - nozyki mikrochirurgiczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 490 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 33 Nazwa: Pakiet nr 33. 1) Krótki opis: Dren z PCV. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 800 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Ocena jakościowa 30 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.