Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Warszawa: Czyszczenie elewacji gmachu Ministerstwa Finansów
od strony zachodniej wewnętrznego dziedzińca
od ul. Świętokrzyskiej w bloku B2.
Numer ogłoszenia: 226817 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6944964, 6945443, fax. 022 8279009, 6945757.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie elewacji gmachu Ministerstwa Finansów od strony zachodniej wewnętrznego dziedzińca od ul. Świętokrzyskiej w bloku B2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres renowacji obejmuje oczyszczenie, naprawę i zabezpieczenie elewacji oraz gzymsów, cokołów granitowych i opasek kamiennych przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych, zgodnie z Decyzją 37 R/06 Prezydenta m. St. Warszawy, Stołecznego Konserwatora Zabytków z dnia. 26 września 2006 r. Prace towarzyszące; a) wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z zasadami i przepisami bhp i ppoż., b) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie ze ST, c) udzielenie gwarancji na 5 lat..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania (zgodnie z art. 45 ustawy), Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), które może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2.Do przyjęcia wadium w gotówce właściwe jest konto Ministerstwa Finansów nr: BGK I Oddział W-wa Nr 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 na które należy przelać kwotę wadium w złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli w terminie otwarcia ofert tj. do godz. 12.30, kwoty wymienione w ust.1 znajdować się będą na koncie Ministerstwa Finansów. 3.Wadium w innej formie niż pieniężna, składane jest wraz z ofertą w oryginale. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna powinno być bezwarunkowo i nieodwołalnie płatne na każde żądanie i bez badania stosunku prawnego zobowiązania podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4.Wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.Zwrot wadium nastąpi w przypadkach określonych w art. 46. 7.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane wykonania renowacji elewacji, każda odpowiadająca rodzajem i wartością renowacji określonej w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, każda o wartości, co najmniej 1.500.000 zł, w tym minimum jedna w czynnym budynku biurowym. 2)do kierowania realizacją przedmiotu zamówienia skieruje osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego - potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych uzyskane po ukończeniu studiów wyższych lub posiadające przynajmniej średnie wykształcenie w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych i praktykę w tej dziedzinie, 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiada na rachunku środki finansowe w wysokości: min. 1.500.000 zł., bądź posiada zdolność kredytową na powyższą kwotę, 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie minimum 1.500.000 zł. 6.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem IV. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a)Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, b)przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami odpowiednio: -rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz.605) -niniejszą SIWZ. 7.Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, i w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawy - podpisany druk stanowiący załącznik nr 2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 6.Wykaz personelu kierującego robotami posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego i uprawnienia w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych uzyskane po ukończeniu studiów wyższych lub posiadające przynajmniej średnie wykształcenie w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych oraz praktykę w tej dziedzinie, potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z załącznikiem nr 3, 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwie roboty wykonania renowacji elewacji, każda odpowiadająca rodzajem i wartością renowacji określonej w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, każda o wartości, co najmniej 1.500.000 zł, w tym minimum jedna w czynnym budynku biurowym, wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; zgodnie z załącznikiem nr 6, 9.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie 1.500.000 zł. - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.500.000 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), 11.Informację na temat rodzaju robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 12.Potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty), 13.Dokumenty opisujące wykonanie powierzonego zadania tj.: a)kosztorys ofertowy uproszczony, b)program zapewnienia jakości (PZJ), w którym przedstawi: organizację robót, w tym termin i sposób ich prowadzenia, organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robot, wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, sposób i procedurę proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, c)wstępny harmonogram realizacji. 14. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane do renowacji elewacji, materiały wymagań technicznych określonych w ST (aprobaty techniczne lub atesty lub karty techniczne materiałów). 15.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 2 do 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl/Ministerstwo Finansów/Ministerstwo Finansów/Profil nabywcy-zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pok. 326 - tel.(0-22) 694-51-11 lub 694-54-43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa pok. 326.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.