eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OkonekUdzielenie Gminie Okonek kredytu długoterminowego w wysokości 1448637,00 złotych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Okonek: Udzielenie Gminie Okonek kredytu długoterminowego w wysokości 1448637,00 złotych
Numer ogłoszenia: 226821 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192141 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Okonek, ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2660957, 2669003, faks 067 2669976.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Okonek kredytu długoterminowego w wysokości 1448637,00 złotych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Okonek długoterminowego (na okres 11 lat i 10 miesięcy) kredytu w wysokości 1 448 637,00 zł (słownie: jeden milion czterysta czterdzieści osiem tysięcy sześćset trzydzieści siedem złotych). Gmina Okonek przeznaczy środki z uzyskanego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Dostępność kredytu: na dzień 1 listopada 2013 roku w kwocie 1 448 637,00 zł przelewem na rachunek bankowy Gminy Okonek. 3. Spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych 25 dnia każdego miesiąca: w latach 2016 - 2025 - 115 rat w wysokości 12 500,00 zł każda i ostatnia 116 rata w wysokości 11 137,00 zł z uwzględnieniem karencji do 25 stycznia 2016 roku. Spłata odsetek będzie następowała bez okresu karencji, ostatniego dnia każdego miesiąca. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę lub płatność odsetek w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu odsetkowego) powiększonej o oferowaną marżę banku (lub pomniejszonej o oferowany upust). Przez cały okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony). Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć stawkę referencyjną WIBOR 1M z dnia 30 sierpnia 2013 r.; początek naliczania odsetek od dnia 1 listopada 2013 roku. 5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 6. Zamawiający zastrzega sobie: a) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów; b) prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych kosztów; c) odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne ostatniego dnia (roboczego) każdego miesiąca, począwszy od dnia otrzymania pierwszej transzy kredytu; d) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego; 7. Wybrany wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielenia kredytu od przyjęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Getin Noble Bank S.A., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 411032,18

  • Oferta z najniższą ceną: 411032,18 / Oferta z najwyższą ceną: 418614,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.