To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-07
Mircze: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Wiszniowie, Mirczu i Kryłowie
Numer ogłoszenia: 226864 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191624 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mircze, ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 84 6519015, faks 84 6519062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Wiszniowie, Mirczu i Kryłowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Wiszniowie, Mirczu i Kryłowie w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 1.2 Wszystkie dostarczone materiały powinny być fabrycznie nowe i posiadać wymagane atesty dla wyposażenia oddziałów przedszkolnych. 1.3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków na parterze. Miejscem dostawy materiałów będą siedziby oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Mirczu (ul. Kryłowska 27), Kryłowie (ul. Hrubieszowska 4), Wiszniowie 61. 1.4 Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały. 1.5 Dostawy będą się odbywały w dni robocze w godzinach 800 - 1500 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do odbioru pomocy dydaktycznych będą dyrektorzy szkół przy, których działają oddziały przedszkolne. 2. Części zamówienia. 2.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ilości 6 części. 2.1.1 Część zamówienia nr 1 - Dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Wiszniowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, zabawek, mebli (wraz z montażem), artykułów plastycznych, zabezpieczeń na grzejniki (wraz z montażem), wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, półeczek na kubeczki, rolet (wraz z montażem) 2.1.2 Część zamówienia nr 2 - Dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Mirczu. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę mebli (wraz z montażem), podajników na mydło i ręczniki, lustra. 2.1.3 Część zamówienia nr 3 - Dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Kryłowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę mebli (wraz z montażem), puf, poduszek, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło, suszarek do rąk. 2.1.4 Część zamówienia nr 4 - Dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do oddziału przedszkolnego w Wiszniowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę odkurzacza, komputera przenośnego z oprogramowaniem, drukarki, rzutnika multimedialnego, telewizora, odtwarzacza DVD, radia z odtwarzaczem CD, tablicy interaktywnej, kserokopiarki. 2.1.5 Część zamówienia nr 5 - Dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do oddziału przedszkolnego w Mirczu. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę odkurzacza, pralki, komputera stacjonarnego z oprogramowaniem, drukarki, skanera, rzutnika multimedialnego, ekranu ściennego, radia z odtwarzaczem CD, telewizora, kserokopiarki. 2.1.6 Część zamówienia nr 6 - Dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do oddziału przedszkolnego w Kryłowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę odkurzacza, komputera przenośnego z oprogramowaniem, drukarki, projektora multimedialnego, uchwytu sufitowego do projektora, skanera, ekranu ściennego, telewizora, odtwarzacza DVD, tablicy interaktywnej, kserokopiarki. 2. 2 Szczegółowy wykaz zawierający ilość i opis zamawianych materiałów i sprzętu znajduje się w załączniku Nr 6 do SIWZ. 2.3 Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników szkół w zakresie obsługi dostarczonych tablic interaktywnych. 2.4 Zamawiający informuje że sprzęt elektroniczny będzie używany wyłącznie do działalności edukacyjnej. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Wiszniowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z.o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29009,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34813,67
Oferta z najniższą ceną: 34813,67 / Oferta z najwyższą ceną: 34813,67
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Mirczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z.o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4964,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3797,37
Oferta z najniższą ceną: 3797,37 / Oferta z najwyższą ceną: 3797,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MIRCZE
więcej: przetargi MIRCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - III
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów do Centrali KOWR
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.