Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-02
Lublin: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego
Numer ogłoszenia: 226864 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń transportu bliskiego, znajdujących się na terenie obiektów Poczty Polskiej S.A., z podziałem na części: Część I: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lublinie (WOI Lublin); Część II: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Zamościu (WOI Zamość); Część III: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Kielcach (WOI Kielce); Część IV: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Tarnobrzegu (WOI Tarnobrzeg). Na przedmiot zamówienia składa się: a) przegląd i konserwacja urządzeń transportu bliskiego (urządzeń dźwigowych-wind) oraz świadczenie Pogotowia Dźwigowego dla przedmiotowych urządzeń, b) czyszczenie i mycie szybów urządzeń transportu bliskiego na pisemne zlecenie Zamawiającego, c) wykonywanie napraw urządzeń transportu bliskiego w zakresie nie objętym czynnościami konserwacyjnymi. Prace objęte niniejszym zamówieniem wykonywane będą przez wykonawcę w terminach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, nie powodując zakłóceń pracy obiektu oraz całodobowo, codziennie przez wszystkie dni tygodnia w formie Pogotowia Dźwigowego. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów, konserwacji, napraw, remontów, modernizacji oraz usuwania awarii urządzeń transportu bliskiego zamawiającego w sposób wskazany w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej, Instrukcji Obsługi i Konserwacji Dźwigów Elektrycznych, zgodnie z Ustawą z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym /Dz. U. nr 122, poz. 1321/ oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków transportu bliskiego /Dz. U. nr 193, poz. 1890/. Czas usunięcia awarii urządzeń transportu bliskiego jak i ewentualnego uwolnienia osób zablokowanych w urządzeniach transportu bliskiego, ustala się, że będzie niezwłoczny, nie później jednak niż: a) w ciągu 1 godziny od otrzymania informacji o awarii lub zablokowaniu osób w formie zaakceptowanej przez zamawiającego i wykonawcę, w odniesieniu do urządzeń zlokalizowanych w granicach miasta: Lublin, Zamość, Kielce, Tarnobrzeg; b) w ciągu 3 godzin od otrzymania informacji o awarii lub zablokowaniu osób w formie zaakceptowanej przez zamawiającego i wykonawcę, w odniesieniu do urządzeń zlokalizowanych poza granicami administracyjnymi miast: Lublin, Zamość, Kielce, Tarnobrzeg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz ofertowy wraz z Formularzami cenowymi Wykonawcy; 2) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia, w tym kwoty podatku VAT i kwoty brutto przedmiotu umowy, w przypadku zmiany przepisów prawnych, w szczególności pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a)stałego lub czasowego zmniejszenia ilości urządzeń transportu bliskiego przeznaczonych do konserwacji, napraw remontów i modernizacji; b) zwiększenia ilości urządzeń transportu bliskiego przeznaczonych do konserwacji, napraw remontów i modernizacji. 3) O zmianie ilości urządzeń transportu bliskiego przeznaczonych do konserwacji napraw, remontów i modernizacji Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie przed rozpoczęciem okresu miesięcznego, w którym usługa będzie świadczona w odniesieniu do zmienionej ilości tych urządzeń. Wartość miesięczna usługi ulegnie wtedy odpowiedniej zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, I pietro, pokój 14, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin (budynek biurowy), II-gie piętro, pokój nr 206/3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lublinie (WOI Lublin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacja oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych czynności: 1. ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin - Dźwig hydrauliczny osobowy, bezobsługowy / NB 630 H / 630 kg lub 8 osób; Ilość przystanków - 6; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 30 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) - 36; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 2; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 6; Częstotliwość mycia szybu w ciągu 12 m-cy - 2; Ilość myć w okresie umowy (szt.) - 6; Ilość wymian oleju hydraulicznego i utylizacji w okresie umowy (szt.) - 1; 2. ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin - Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych / Vector / 400 kg lub 5 osób; Ilość przystanków - 3; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 30 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) 36; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 1; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 3; 3. ul. Pocztowa 1, 20-900 Lublin - Dźwig towarowo-osobowy, elektryczny / MJE / 1600 kg lub 20 osób; Ilość przystanków - 3; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 30 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) 36; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 4; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 12; 4. ul. Pocztowa 1, 20-900 Lublin - Dźwig towarowo-osobowy, elektryczny / MJE / 1600 kg lub 20 osób; Ilość przystanków - 3; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 30 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) 36; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 4; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 12; 5. ul. S. Sierpińskiego 26, 20-448 Lublin - Mały dźwig towarowy / 300.3/14 / 300 kg; Ilość przystanków - 2; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 60 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) 18; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 1; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 3; 6. ul. Łopacińskiego5, 20-042 Lublin - Mały dźwig towarowy / BKG 300.30/11 / 300 kg; Ilość przystanków - 2; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 60 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) 18; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 4; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 12; 7. ul. Zamoyskiego 39, 23-300 Janów Lubelski - Dźwig towarowy / PAE / 200 kg; Ilość przystanków - 2; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 60 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) 18; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 4; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 12; 8. ul. Plac Wolności 15, 23-200 Kraśnik Lubelski - Mały dźwig towarowy / BKG 300.30/11 / 300 kg; Ilość przystanków - 2; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 60 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) 18; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 4; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 12; 9. ul. Legionów 27, 21-100 Lubartów - Mały dźwig towarowy / BKG 300.30/11 / 300 kg; Ilość przystanków - 2; Częstotliwość przeglądów i konserwacji co 60 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) 18; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 4; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 12;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Zamościu (WOI Zamość).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacja oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych czynności: 1. UP Zamość 1, ul. Kościuszki 9, 22-400 Zamość - towarowy / PBD-Q250 kg 4p.6d. / 250 kg; Ilość przystanków - 4; Częstotliwość przeglądów i konserwacji - co 60 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) - 18; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 1; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 3; 2. UP Zamość 1, ul. Kościuszki 9, 22-400 Zamość - towarowy / PAE- Q100 kg 2p.2d. / 100 kg; Ilość przystanków - 2; Częstotliwość przeglądów i konserwacji - co 60 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) - 18; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 1; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 3; 3. UP Biłgoraj 1, ul. Kościuszki 81, 23-400 Biłgoraj - towarowy / PAE- Q100 kg 2p.2d. / 100 kg; Ilość przystanków - 2; Częstotliwość przeglądów i konserwacji - co 60 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) - 18; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 1; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt.) - 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Kielcach (WOI Kielce).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacja oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych czynności: 1. Pl. Niepodległości 2, 25-900 Kielce (budynek WER) - dźwig osobowo-towarowy z napędem hydraulicznym / MONITOR / 1600 kg; Ilość przystanków - 3; Częstotliwość przeglądów i konserwacji - co 30 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt) - 31; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 2; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt) - 5; 2. ul. Mielczarskiego 121, 25-090 Kielce - dźwig osobowy / CIBES A 5000 / 400 kg; Ilość przystanków - 2; Częstotliwość przeglądów i konserwacji - co 30 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt) - 31; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 2; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt) - 5; 3. Pl. Niepodległości 2, 25-001 Kielce (budynek biurowy) - dźwig osobowy / PILAWA /450 kg; Ilość przystanków - 6; Częstotliwość przeglądów i konserwacji - co 30 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt) - 36; Częstotliwość czyszczenia podszybia w ciągu 12 m-cy - 2; Ilość czyszczeń w okresie umowy (szt) - 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja urządzeń transportu bliskiego w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Tarnobrzegu (WOI Tarnobrzeg)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacja oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych czynności: 1. ul. Popiełuszki 18, 37-450 Stalowa Wola - Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych / nr fabryczny R017PL/2004 / 225 kg; Ilość przystanków - 1; Częstotliwość przeglądów i konserwacji - co 30 dni; Ilość przeglądów i konserwacji w okresie umowy (szt.) - 36.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Muzeum Narodowego w Lublinie.
- Dostawa produktów dla Pracowni Patomorfologii
- Sukcesywna dostawa z montażem foteli biurowych do jednostek UMCS
- Dostawa produktów leczniczych - 9 zadań
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
- Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowania, konserwacji i przeglądów konserwacyjnych oraz Prowadzenia całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) we Wrocławiu
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.