eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiPrzedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach, w roku szkolnym 2009/2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Ząbki: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach, w roku szkolnym 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 226870 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach, w roku szkolnym 2009/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu (przewozu) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach w roku szkolnym 2009/2010. 1.Uczniowie niepełnosprawni będą przewożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2009/2010 najkrótszą trasą dom - szkoła, szkoła - dom. 2.Za transport (przewóz) Zamawiający przyjmuje przewóz ucznia niepełnosprawnego, zamieszkałego w Ząbkach, z domu do szkoły i z powrotem. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji opiekuna i kierowcy. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia trasy objętej danym Zadaniem z trasą innego Zadania. 5.Uczniowie muszą być dowożeni do szkoły, zgodnie z obowiązującym planem lekcyjnym podanym przez szkołę. Odbiór uczniów ze szkoły będzie następował po zajęciach lekcyjnych. 6.Opiekun przebywający z uczniami w czasie transportu powinien zapewnić opiekę, która polegać będzie na pomocy w dojściu z domu do samochodu, wejściu do samochodu, opiece w trakcie transportu w samochodzie, pomocy przy wychodzeniu z pojazdu, pomocy w dojściu do szkoły w odpowiednim stroju, pomocy w rozebraniu się w szkole. W drodze powrotnej, analogicznie do przewozu z domu do szkoły, odbiera ucznia ze szkoły, pomaga w ubieraniu się i w wejściu do samochodu, opiekuje się uczniem w czasie przejazdu do domu, pomaga w wysiadaniu i przekazuje ucznia rodzicom. 7.Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Należy uwzględnić, że uczeń powinien być dowieziony do szkoły, w takim czasie, aby mógł zgodnie z planem rozpocząć zajęcia lekcyjne i zabierany po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. 8.Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 9.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 Zadań. 10.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie ilości wykonywanych usług z zastrzeżeniem zapisów Działu XI pkt 5 SIWZ. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie przewozu uczniów w ramach poszczególnych zadań - powyższa zmiana uzależniona jest od czasu nauki, który będzie obowiązywał w roku szkolnym w placówkach, do których uczniowie będą uczęszczać..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2.Opis oceny spełniania warunków: 2.1.Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych. 2.2.Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał co najmniej jedną usługę związaną z przewozem osób niepełnosprawnych o wartości brutto minimum 40 000 PLN. 2.3.Potencjał techniczny: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w tym: samochód dostosowany do potrzeb wożonych, niepełnosprawnych uczniów a po demontażu odpowiedniej liczby siedzeń z możliwością przewozu osób na wózkach inwalidzkich, ubezpieczony (OC, AC, NW), posiadający świadectwo homologacji wydane przez producenta lub importera pojazdu - zgodnie z art.68 ustawy Prawo o ruchu drogowym lub spełniać wymogi rozporządzenia z dnia 31 grudnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262) potwierdzone przez Diagnostyczną Stację Kontroli Pojazdów. W samochodzie musi być możliwość posadzenia ucznia w foteliku samochodowym dostosowanym do wieku i wzrostu dziecka - zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm). Samochód musi być wyposażony w platformę załadunkową dla osób niepełnosprawnych lub w podjazd aluminiowy, składany o powierzchni antypoślizgowej, umożliwiający wjazd wózkiem inwalidzkim, szyny podłogowe wraz z zaczepami do mocowania wózka, odpowiednią liczbę kompletów atestowanych pasów zaczepnych do mocowania wózków inwalidzkich (czteropunktowe) oraz kompletów pasów bezpieczeństwa dla wszystkich niepełnosprawnych uczniów - pasy biodrowe. 2.4.Potencjał finansowo - ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy). 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych poniżej, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzania udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 1 do SWIZ. 1.2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SWIZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualną licencję zezwalającą na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.). 1.5.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ilości usług, ich wartości w tym minimum jednej usługi przewozu osób niepełnosprawnych o wartości brutto minimum 40 000 PLN oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik Nr 4 do SWIZ. 1.6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na wartość, co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy). 1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Osoby występujące w roli opiekunów muszą zapewniać pełną opiekę nad uczniami podczas wykonania przedmiotu zamówienia i posiadają przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy - wg. wzoru, stanowiącego Złącznik Nr 3 do SWIZ. W przypadku wskazania osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w tym: samochód dostosowany do potrzeb wożonych, niepełnosprawnych uczniów a po demontażu odpowiedniej liczby siedzeń z możliwością przewozu osób na wózkach inwalidzkich, ubezpieczony (OC, AC, NW), posiadający świadectwo homologacji wydane przez producenta lub importera pojazdu - zgodnie z art.68 ustawy Prawo o ruchu drogowym lub spełniać wymogi rozporządzenia z dnia 31 grudnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262) potwierdzone przez Diagnostyczną Stację Kontroli Pojazdów. W samochodzie musi być możliwość posadzenia ucznia w foteliku samochodowym dostosowanym do wieku i wzrostu dziecka - zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym - art. 39 ust. 3 ( Dz. U. 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm). Samochód musi być wyposażony w platformę załadunkową dla osób niepełnosprawnych lub w podjazd aluminiowy, składany o powierzchni antypoślizgowej, umożliwiający wjazd wózkiem inwalidzkim, szyny podłogowe wraz z zaczepami do mocowania wózka, odpowiednią liczbę kompletów atestowanych pasów zaczepnych do mocowania wózków inwalidzkich (czteropunktowe) oraz kompletów pasów bezpieczeństwa dla wszystkich niepełnosprawnych uczniów - pasy biodrowe. Wzór w/w wykazu stanowi - Załącznik Nr 5. Do wykazu należy załączyć aktualne ubezpieczenie samochodu. W przypadku wskazania narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 1.9. Parafowany wzór Umowy, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 1.10. Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego i gdy złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 2.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) 2.1. do oferty należy dołączyć: 2.1.1 ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa; 2.1.2 Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1.1. podpisane przez pełnomocnika; 2.1.3 Oświadczenie, o którym mowa pkt 1 ppkt 1.2. oraz dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 1.3 składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; 2.1.4 Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.4. składa Wykonawca, który będzie wykonywał przewóz uczniów; 2.1.5 pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 2.2. podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 2.3. w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 3. W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu (przewozu) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach w roku szkolnym 2009/2010. Planowany czas nauki Adres zamieszkania ucznia Adres szkoły 8.00 - 16.00 Ząbki, ul. Słowackiego 7/14 Wołomin, ul. Miła 22 8.00 - 16.00 Ząbki, ul. Słowackiego 7/14 Wołomin, ul. Miła 22 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Rybna 1 Wołomin, ul. Miła 22 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Rybna 1 Wołomin, ul. Miła 22 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Rybna 1 Wołomin, ul. Miła 22 9.00 - 12:30 Ząbki, ul. Wrzosowa 4 Wołomin, ul. Miła 22 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Piłsudskiego 5 m.18 Wołomin, ul. Miła 22 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Wyzwolenia 31 Wołomin, ul. Miła 22.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu (przewozu) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach w roku szkolnym 2009/2010. Planowany czas nauki Adres zamieszkania ucznia Adres szkoły 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Warszawska 27 Warszawa, ul. Elektoralna 12/14 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Sikorskiego 52 Warszawa, ul. Elektoralna 12/14 8.00 - 16.00 Ząbki, ul. 11 Listopada 75 Warszawa, ul. Elektoralna 12/14 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. I Brygady 7 Warszawa, ul. Elektoralna 12/14 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Gdyńska 19 A Warszawa, ul. Burdzyńskiego 4 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Górnośląska 44 Warszawa, ul. Białobrzeska 44.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu (przewozu) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach w roku szkolnym 2009/2010. Planowany czas nauki Adres zamieszkania ucznia Adres szkoły 8.00 - 17.00 Ząbki, ul. Brukowa 8 Warszawa, ul. Kordeckiego 54 8.00 - 16.00 Ząbki, ul. Piłsudskiego 5 m. 14 Warszawa, ul. Kordeckiego 54 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Jesienna 8 Warszawa, ul. Kordeckiego 54 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Chłopickiego 38 Warszawa, ul. Koźmińska 7 8.30 - 15.00 Ząbki, ul. Piłsudskiego 111/22 Warszawa, ul. Koźmińska 7 8.30 - 15:30 Ząbki, ul. Szwoleżerów 126 m.11 Warszawa, ul. Głogowa 2 B.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu (przewozu) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach w roku szkolnym 2009/2010. Planowany czas nauki Adres zamieszkania ucznia Adres szkoły 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Powstańców 15D m. 411 Warszawa, ul. Weterynaryjna 3 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Piłsudskiego 5A m.12 Warszawa, ul. Weterynaryjna 3 8.00 - 14.00 Ząbki, ul. Szwoleżerów 91 D m.3 Warszawa, ul. Drewniana 8 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Wysockiego 29 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 4/6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu (przewozu) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach w roku szkolnym 2009-2010. Planowany czas nauki Adres zamieszkania ucznia Adres szkoły 8.00 - 13.00 Ząbki, ul. Skorupki 34 Warszawa, ul. Bartnicza 2 9.00 - 14.00 Ząbki, ul. Chełmińskiego 3 A Warszawa, ul. Wrzeciono10 8.00 - 16.00 Ząbki, ul. Łąkowa 39 Warszawa, ul. Zgrupowania AK - Kampinos 4 8.00 - 17.00 Ząbki, ul. Okrężna 1 Marki, ul. Szkolna 9 Jeden raz w tygodniu 8.00 - 15.00 Ząbki, ul. Gen. Maczka 16 Ząbki, ul. Batorego 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.