Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-19
Katowice: Dostawa wyrobów z włókniny (masek, czepków, fartuchów, podkładów, serwet operacyjnych, prześcieradeł i ochraniaczy na obuwie) jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 22691 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów z włókniny (masek, czepków, fartuchów, podkładów, serwet operacyjnych, prześcieradeł i ochraniaczy na obuwie) jednorazowego i wielorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów z włókniny (masek, czepków, fartuchów, podkładów, serwet operacyjnych, prześcieradeł i ochraniaczy na obuwie) jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na pozycje od 1 do 16, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Asortymentowo-Cenowy. 1. Zamawiający rozumie przez dostawę wyrobów z włókniny (masek, czepków, fartuchów, podkładów) jednorazowego i wielorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego. 2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym (koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco magazyn Zamawiającego). 3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu. 4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. 6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Sposób dostarczenia próbek: 1. Wykonawca składając ofertę będzie zobowiązany do dostarczenia do Kancelarii Dyrektora do dnia 27.01.2011r. do godz. 10:00 nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ - Wykaz próbek towaru, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki z próbkami. Każda próbka musi być oznakowana numerem pozycji której dotyczy. 2. Przesyłka z próbkami musi być oznakowana w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy z dopiskiem (próbki do przetargu). Uwaga ! Zamawiający nie wyraża zgody na dołączenie oferty do przesyłki z próbkami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty dokumenty potwierdzające, że oferowane towary posiadają dopuszczenia do obrotu w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), z wyraźnym wskazaniem numeru pozycji, której dokument dotyczy. 3. Jeżeli oferowany towar nie jest wyrobem medycznym - należy złożyć stosowne oświadczenie wykonawcy - stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. dot. obłożeń i odzieży chirurgicznej a. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie producenta o zgodności z normą PN-EN 13795 1,2,3. b. Wykonawca załącza do oferty arkusz danych technicznych materiału podstawowego - włókniny - potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 1,2,3. 5 Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia pozycji na które składa ofertę wg Załącznika nr 1 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 -Kancelaria Dyrektora..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pozycja 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch ochronny z włókniny, z mankietem, rozm. L, XL, XXL, niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pozycja 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch operacyjny z włókniny o gramaturze 35-40g/m2, z mankietem elastycznym, rozm. XL, XXL sterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pozycja 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch przedni foliowany (80-90 cm x 110-130 cm) rozm. XXL, niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pozycja 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch chirurgiczny barierowy - wielokrotnego użytku zgodny z normą PN-EN 13795 używany w krótkich lub mniej krwawych zabiegach operacyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pozycja 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska chirurgiczna z włókniny, trójwarstwowa, wiązana na troki, niesterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pozycja 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska chirurgiczna z włókniny, trójwarstwowa, z osłoną na oczy, niesterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pozycja 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepek chirurgiczny z włókniny, okrągły, wykończony gumką, niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pozycja 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka chirurgiczna z włókniny typu furażerka - męska, z taśmą przeciwpotną, niesterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pozycja 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochraniacz na obuwie z włókniny, wykończony gumką, niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pozycja 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło z włókniny rozm. 200-220 cm x 150-160 cm, niesterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pozycja 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet pościeli z włókniny /poszwa, poszewka, prześcieradło/ niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pozycja 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład z włókniny rozm. 80-90 cm x 140-160 cm, sterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pozycja 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład z włókniny rozm. 80-90 cm x 120-150 cm, niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pozycja 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna z tasiemką i nitką radiacyjną 4-ro warstwowa rozm. 40-50 x 65-75 cm, niesterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pozycja 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna z tasiemką i nitką radiacyjną 4-ro warstwowa rozm. 75 x 90 cm, sterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pozycja 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna włókninowa rozm. 35-50 cm x 35 - 60 cm, foliowana, z otworem 5-7 cm, z przylepcem, sterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.