Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-02
Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby oddziałów i pracowni z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 23/2015)
Numer ogłoszenia: 226922 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby oddziałów i pracowni z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 23/2015).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby oddziałów i pracowni z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 23/2015) Zadanie nr 1 Dostawa mebli medycznych Zadanie nr 2 Podnośnik do mycia pacjentów Zadanie nr 3 Dostawa zestawu do krioterapii Zadanie nr 4 Dostawa zestawu do magnetoterapii Zadanie nr 5 Dostawa urządzenia do terapii ultradźwiękowej Zadanie nr 6 Aparat do laseroterapii z sondami.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.26.00-8, 33.15.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin gwarancji - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy: 1) zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy; 2) podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 3) w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii, itp. 4) zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.; 5) dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto; 6) konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łóżko szpitalne elektryczne spełniające wymogi opisane w tabeli nr 1.1 szt. 5 2 Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym spełniająca wymogi opisane w tabeli nr 1.2 szt. 5 3 Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym spełniająca wymogi opisane w tabeli nr 1.3 Szt. 1 4 Łóżko szpitalne hydrauliczne spełniające wymogi opisane w tabeli nr 1.4 szt. 10 5 Stół zabiegowy do badań spełniające wymogi opisane w tabeli nr 1.5 szt. 3 6 Fotel ginekologiczny spełniający wymogi opisane w tabeli nr 1.6 szt. 2 7 Kozetka lekarska spełniająca wymogi opisane w tabeli nr 1.7 szt. 1 8 Wózek do przewożenia chorych spełniający wymogi opisane w tabeli nr 1.8 szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podnośnik do mycia pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podnośnik do mycia pacjentów spełniające wymogi opisane w tabeli nr 2.1 szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.26.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawu do krioterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do krioterapii spełniający wymogi opisane w tabeli nr 3.1 szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawu do magnetoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do magnetoterapii spełniający wymogi opisane w tabeli nr 4.11 szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzenia do terapii ultradźwiękowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Urządzenie do terapii ultradźwiękowej spełniający wymogi opisane w tabeli nr 5.1. szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparat do laseroterapii z sondami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aparat do laseroterapii z sondami spełniający wymogi opisane w tabeli nr 6.1. szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawę sprzętu z podziałem na 5 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Artykuły spożywcze ( 2 /2025 )
- Remont mostu zlokalizowanego na działce nr 116 położonej w obr. Mozgowo gm. Zalewo w ciągu drogi stanowiącej własność Skarbu Państwa
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wikielcu
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup mebli medycznych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- [D/41/2025] Zakup i dostawa mebli medycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu UO
- Dostawa sprzętów medycznych z podziałem na 5 pakietów
- Dostawa i montaż mebli medycznych w ramach wyposażenia nowych sal symulacyjnych Filii w Bielsku - Białej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
więcej: Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.