To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Pleszew: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń byłej przychodni w Sowinie Błotnej na mieszkania
Numer ogłoszenia: 226951 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193103 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7428365, faks 062 7428365.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń byłej przychodni w Sowinie Błotnej na mieszkania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie pn.: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń byłej przychodni w Sowinie Błotnej na mieszkania obejmuje roboty remontowe budynku o pow. zabudowy 103,00 m2 i kubaturze całego budynku 790,27 m3:a)naprawa pokrycia dachowego:przygotowanie podłoża przez sprawdzenie, oczyszczenie, ewentualne przycięcie pęcherzy i podklejenie starego pokrycia papowego klejem bitumicznym,pokrycie dachu papą zgrzewalną modyfikowaną wierzchniego krycia. b)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:wykucie z muru ościeżnic drewnianych i krat okiennych,montaż okien uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV w kolorze białym,obsadzenie wewnętrznych parapetów z PCW,wykucie z muru ościeżnic drewnianych,montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płaskich w okleinie wraz z ościeżnicami,montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wejściowych wraz z ościeżnicami,montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo na kolor biały.c)wymiana bramy zewnętrznej:demontaż i montaż ocieplonej bramy zewnętrznej segmentowej.d)roboty budowlane w pomieszczeniach:ściany - rozebranie odbicia ścian z boazerii PCV i wykładziny ściennej z płytek oraz wykonanie nowych tynków kat. III, które należy wyrównać gładzią szpachlową; rozebranie ścianek działowych z cegieł grubości ? cegły na zaprawie cementowo-wapiennej i wykonanie nowych z bloczków silka M18 oraz z płytek betonu komórkowego grubości 12 cm; zamurowanie otworów o grubości 12 cm płytkami z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej; wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd dla belek i ułożenie nadproży prefabrykowanych,sufity - istniejące podłoże sufitów należy wyrównać gładzią,posadzki - rozebranie istniejących posadzek i wyrównanie nowego podłoża z zastosowaniem zaprawy samopoziomującej oraz zaprawy cementowej,e)instalacja sanitarna - demontaż istniejącej instalacji sanitarnej i wykonanie nowej - bez białego montażu.f)instalacja grzewcza - demontaż istniejącej instalacji grzewczej i wykonanie nowej.g)instalacja elektryczna - wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej, tablic rozdzielczych, instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych - montaż instalacji bez osprzętu.3)Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 3 lata (36 miesięcy) na prace budowlane oraz 5 lat (60 miesięcy) na stolarkę.Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.4)Wykonawca dla w/w zadań zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej:a)przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu prac,b)koszty organizacji placu budowy, w tym dostaw niezbędnych mediów na potrzeby prowadzenia prac, po wcześniejszym uzyskaniu warunków ich dostawy od użytkowników sieci,c)bieżące usuwanie na własny koszt wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów i innych nieczystości stałych.5)Przy prowadzeniu oraz po zakończeniu wszystkich prac do Wykonawcy należy uporządkowanie terenu oraz naprawy wszelkich ewentualnych uszkodzeń powstałych w rezultacie robót.6)Zakres prac do wykonania:Określony szczegółowo w kosztorysie ślepym (dodatek nr 8 do SIWZ), dokumentacji projektowej (dodatek nr 9 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 10 do SIWZ)7)Uwaga ! Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnień i akceptacji rozwiązań materiałowych przed ich wbudowaniem.8)Uwaga ! Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysie ślepym wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.9)Za roboty objęte kosztorysem ślepym, a niewykonane przez Wykonawcę nie będzie przysługiwało wynagrodzenie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ADMAR Marek Markiewicz, ul. Piaskowa 25, Zielona Łąka, 63-300 Pleszew, ul. Piaskowa 25, Zielona Łąka, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210386,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109852,34
Oferta z najniższą ceną: 109852,34 / Oferta z najwyższą ceną: 169438,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Zakup serwera domenowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pleszewie
- Przebudowa sieci średniego napięcia w rejonie ul. Polnej w Pleszewie
- Dostawy ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ze ścieżką edukacyjną w Koziegłowach
- Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wojszczyce
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.