Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-02
Kwidzyn: Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV)
Numer ogłoszenia: 22696 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. , Górki 3, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 55 279 70 79, faks 55 625 08 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV). Instalacja fotowoltaiczna powinna posiadać moc minimum 100kWp wraz z systemem monitoringu, wszelkich materiałów niezbędnych do jej montażu oraz montaż dostarczonej instalacji na dachu obiektów biurowych KPPT w Kwidzynie, a w szczególności: a. Dostawa wyposażenia wymaganego do wykonania instalacji fotowoltaicznej opisanej w niniejszym zapytaniu b. Montaż na dachu pokrytym dachówką ceramiczną konstrukcji montażowej c. Montaż na dachu na konstrukcji montażowej paneli fotowoltaicznych wraz z okablowaniem, d. Dostawa oraz wykonanie instalacji DC, e. Instalacja falowników (inwerterów) i elementów ich obsługi, f. Wykonanie niezależnych pomiarów układów fotowoltaicznych (sprawdzenie funkcjonowania poszczególnych stringów), g. Montaż układu akwizycji danych (monitoringu systemu PV), w dedykowanym pomieszczeniu, składającego się z terminala komputerowego oraz data loggera połączonych magistralą Ethernet z inwerterami, h. Dostawa oraz wykonanie instalacji AC i. Montaż kompletu elementów instalacji uziemiającej i systemu wyrównywania różnicy potencjałów elektrycznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu PV j. Wykonanie dokumentacji wykonawczej, dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji oraz rozruch całości instalacji, k. Prace instalacyjne oraz montażowe instalacji zmiennoprądowej (od inwertera do rozdzielni) będą realizowane przez Wykonawcę pod nadzorem Zamawiającego. 1.W ramach zamówienia należy dostarczyć: a. Moduły fotowoltaiczne o łącznej mocy 100 kWp. Dostarczone moduły winny charakteryzować się parametrami równymi bądź lepszymi od przedstawionych poniżej. b. Komplet elementów systemowych wraz z belkami aluminiowymi umożliwiającymi zamocowanie modułów fotowoltaicznych na dachu. c. Komplet elementów okablowania i złącz systemowych oraz rozłączniki bezpiecznikowe i ograniczniki przepięciowe DC (o ile takich zabezpieczeń nie będą posiadały dostarczone inwertery), okablowanie zmiennoprądowe. Dostarczone elementy powinny charakteryzować się parametrami równymi bądź lepszymi od przedstawionych w załączonej dokumentacji. d. Falowniki (inwertery) z kompletem elementów niezbędnych dla ich zainstalowania. Dostarczone inwertery powinny charakteryzować się parametrami równymi bądź lepszymi od przedstawionych w załączonej dokumentacji. e. Komplet elementów akwizycji danych (dataloger), instalacji teletechnicznych, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem (software). f. Komplet elementów instalacji uziemiającej i systemu wyrównywania różnicy potencjałów elektrycznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu PV. g.Dokumentację obejmującą: - Dokumentację powykonawczą (2 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - płytę CD), - Protokoły pomiarowe montowanych układów PV sprawdzające funkcjonowanie poszczególnych stringów, - Instrukcję eksploatacji oraz konserwacji elektrowni w języku polskim (2 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - płytę CD). Instalacja winna zostać zamontowana na dachu skośnym obiektów biurowo-wystawienniczych KPPT przy wykorzystaniu systemu montażowego dopasowanego do dachów skośnych krytych dachówką ceramiczną. Panele fotowoltaiczne powinny spełniać następujące parametry (w warunkach standardowych): 1. Moc nominalna - 250W 2. Sortowanie pozytywne 3. Napięcie nominalne Vmp- 30.55V 4. Napięcie obwodu otwartego Voc - 37.54V 5. Prąd nominalny Imp - 8.17A 6. Prąd zwarcia Isc - 8.64A 7. Wymiary pojedynczego ogniwa - 156mm x 156mm 8. Liczba ogniw - 60 9. Liczba sektorów połączeniowych ogniw - 5 lub więcej 10. Wymiary (WxSxG) - 1650mm x 1013mm x 40mm +/- 1% 11. Ciężar max - 20kg 12. Obciążenie strony przedniej - 5400 N/m2 13. Podłączenia - złącza MC Typ IV 14. Rama anodowana 15. Powłoka tylna - wielowarstwowa, wodoodporna 16. Otwory odwadniające w ramie 17. Pozytywny test solny zgodny z normą IEC61701 Inwertery powinny spełniać następujące parametry: 1.Moc - co najmniej 15kW 2. Napięcie AC -230/400W (+/-20%) 3. Prąd maksymalny AC - 3 x 21.7A 4. Prąd maksymalny DC na 1 MPPT - 12 A 5. Liczba MPPT - 3 6. Zniekształcenie prądu AC (THD %) - <2% 7. Częstotliwość prądu - 50Hz (+/- 5 Hz) 8. Waga maksymalna - 39kg 9. Zakres pracy - -25oC + 65 oC 10. Efektywność maksymalna - 98% 11. Maksymalna głośność - 55dB.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 51.11.12.00 - Usługi instalowania generatorów 31.71.23.31 - Fotoogniwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 20 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin dostawy imontażu wyposażenia - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku, gdyby w czasie obowiązywania niniejszej umowy nastąpiła zmiana wysokości stawek podatku od towarów i usług za dostawę objętą umową, to wynagrodzenie, o którym mowa w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie a wysokość nowego wynagrodzenia strony potwierdzą w stosownym aneksie do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppt.pl - zakładka: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. Górki 3, 82-500 Kwidzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. Górki 3, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Wykonywanie usług gastronomicznych dla wychowanek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
- "Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie"
- Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w ramach Projektu: pn. "Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie w miejscu ich zamieszkania
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na szkółce leśnej w Marynopolu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - wodna w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.