eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynDostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Kwidzyn: Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV)
Numer ogłoszenia: 22696 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. , Górki 3, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 55 279 70 79, faks 55 625 08 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV). Instalacja fotowoltaiczna powinna posiadać moc minimum 100kWp wraz z systemem monitoringu, wszelkich materiałów niezbędnych do jej montażu oraz montaż dostarczonej instalacji na dachu obiektów biurowych KPPT w Kwidzynie, a w szczególności: a. Dostawa wyposażenia wymaganego do wykonania instalacji fotowoltaicznej opisanej w niniejszym zapytaniu b. Montaż na dachu pokrytym dachówką ceramiczną konstrukcji montażowej c. Montaż na dachu na konstrukcji montażowej paneli fotowoltaicznych wraz z okablowaniem, d. Dostawa oraz wykonanie instalacji DC, e. Instalacja falowników (inwerterów) i elementów ich obsługi, f. Wykonanie niezależnych pomiarów układów fotowoltaicznych (sprawdzenie funkcjonowania poszczególnych stringów), g. Montaż układu akwizycji danych (monitoringu systemu PV), w dedykowanym pomieszczeniu, składającego się z terminala komputerowego oraz data loggera połączonych magistralą Ethernet z inwerterami, h. Dostawa oraz wykonanie instalacji AC i. Montaż kompletu elementów instalacji uziemiającej i systemu wyrównywania różnicy potencjałów elektrycznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu PV j. Wykonanie dokumentacji wykonawczej, dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji oraz rozruch całości instalacji, k. Prace instalacyjne oraz montażowe instalacji zmiennoprądowej (od inwertera do rozdzielni) będą realizowane przez Wykonawcę pod nadzorem Zamawiającego. 1.W ramach zamówienia należy dostarczyć: a. Moduły fotowoltaiczne o łącznej mocy 100 kWp. Dostarczone moduły winny charakteryzować się parametrami równymi bądź lepszymi od przedstawionych poniżej. b. Komplet elementów systemowych wraz z belkami aluminiowymi umożliwiającymi zamocowanie modułów fotowoltaicznych na dachu. c. Komplet elementów okablowania i złącz systemowych oraz rozłączniki bezpiecznikowe i ograniczniki przepięciowe DC (o ile takich zabezpieczeń nie będą posiadały dostarczone inwertery), okablowanie zmiennoprądowe. Dostarczone elementy powinny charakteryzować się parametrami równymi bądź lepszymi od przedstawionych w załączonej dokumentacji. d. Falowniki (inwertery) z kompletem elementów niezbędnych dla ich zainstalowania. Dostarczone inwertery powinny charakteryzować się parametrami równymi bądź lepszymi od przedstawionych w załączonej dokumentacji. e. Komplet elementów akwizycji danych (dataloger), instalacji teletechnicznych, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem (software). f. Komplet elementów instalacji uziemiającej i systemu wyrównywania różnicy potencjałów elektrycznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu PV. g.Dokumentację obejmującą: - Dokumentację powykonawczą (2 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - płytę CD), - Protokoły pomiarowe montowanych układów PV sprawdzające funkcjonowanie poszczególnych stringów, - Instrukcję eksploatacji oraz konserwacji elektrowni w języku polskim (2 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - płytę CD). Instalacja winna zostać zamontowana na dachu skośnym obiektów biurowo-wystawienniczych KPPT przy wykorzystaniu systemu montażowego dopasowanego do dachów skośnych krytych dachówką ceramiczną. Panele fotowoltaiczne powinny spełniać następujące parametry (w warunkach standardowych): 1. Moc nominalna - 250W 2. Sortowanie pozytywne 3. Napięcie nominalne Vmp- 30.55V 4. Napięcie obwodu otwartego Voc - 37.54V 5. Prąd nominalny Imp - 8.17A 6. Prąd zwarcia Isc - 8.64A 7. Wymiary pojedynczego ogniwa - 156mm x 156mm 8. Liczba ogniw - 60 9. Liczba sektorów połączeniowych ogniw - 5 lub więcej 10. Wymiary (WxSxG) - 1650mm x 1013mm x 40mm +/- 1% 11. Ciężar max - 20kg 12. Obciążenie strony przedniej - 5400 N/m2 13. Podłączenia - złącza MC Typ IV 14. Rama anodowana 15. Powłoka tylna - wielowarstwowa, wodoodporna 16. Otwory odwadniające w ramie 17. Pozytywny test solny zgodny z normą IEC61701 Inwertery powinny spełniać następujące parametry: 1.Moc - co najmniej 15kW 2. Napięcie AC -230/400W (+/-20%) 3. Prąd maksymalny AC - 3 x 21.7A 4. Prąd maksymalny DC na 1 MPPT - 12 A 5. Liczba MPPT - 3 6. Zniekształcenie prądu AC (THD %) - <2% 7. Częstotliwość prądu - 50Hz (+/- 5 Hz) 8. Waga maksymalna - 39kg 9. Zakres pracy - -25oC + 65 oC 10. Efektywność maksymalna - 98% 11. Maksymalna głośność - 55dB.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 51.11.12.00 - Usługi instalowania generatorów 31.71.23.31 - Fotoogniwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 20 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin dostawy imontażu wyposażenia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku, gdyby w czasie obowiązywania niniejszej umowy nastąpiła zmiana wysokości stawek podatku od towarów i usług za dostawę objętą umową, to wynagrodzenie, o którym mowa w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie a wysokość nowego wynagrodzenia strony potwierdzą w stosownym aneksie do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppt.pl - zakładka: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. Górki 3, 82-500 Kwidzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. Górki 3, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.