Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Wrocław: Dostawa mieszanki piasku z domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008-2009, w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 226998 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, fax. 071 3430731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki piasku z domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008-2009, w podziale na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszanki piasku z domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008-2009, w podziale na zadania: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-29/2008 - dostawa mieszanki piasku z domieszką 4% soli dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 350 Mg, CPV 14 21 10 00 - 3; CPV 34 92 71 00 - 2 ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-30/2008 - dostawa mieszanki piasku z 4% soli, w ilości do 400 Mg oraz dostawa mieszanki piasku z 10% solą, w ilości do 350 Mg dla potrzeb obwodu drogowego w Sulimowie. Łączna ilość mieszanki piasku z solą wynosi 750Mg z przeznaczeniem ok. 40% dla bazy Sulimów oraz ok. 60% dla bazy Długołęka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00 - Piasek 34.92.71.00 - Sól drogowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 200,00 zł (dwieście złotych) Zadanie 2: 400,00 zł (czterysta złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnictwo w przetargu jest otwarte dla Wykonawców, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania dostaw będących przedmiotem zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędnie do wykonania zamówienia. - Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 dostawy w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, - Wykonali w/w dostawy należycie, - Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do Oferty podane poniżej dokumenty i oświadczenia, których brak spowoduje wykluczenie Wykonawcy, którego ofertę uznaje się za odrzuconą bez jej dalszego rozpatrywania; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w przypadku obowiązku posiadania takich uprawnień; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnych zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat (licząc od daty ogłoszenia niniejszego przetargu) Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, II piętro, pok. 213..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, II piętro, pok. 207 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-29/2008 - dostawa mieszanki piasku z domieszką 4% soli dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 350 Mg,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-29/2008 - dostawa mieszanki piasku z domieszką 4% soli dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 350 Mg, woj. dolnośląskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-30/2008 - dostawa mieszanki piasku z 4% soli, w ilości do 400 Mg oraz dostawa mieszanki piasku z 10% solą, w ilości do 350 Mg dla potrzeb obwodu drogowego w Sulimowie. Łączna ilość mieszanki piasku z solą wynosi 750Mg z przeznaczeniem ok. 40% dla bazy Sulimów oraz ok. 60% dla bazy Długołęka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-30/2008 - dostawa mieszanki piasku z 4% soli, w ilości do 400 Mg oraz dostawa mieszanki piasku z 10% solą, w ilości do 350 Mg dla potrzeb obwodu drogowego w Sulimowie. Łączna ilość mieszanki piasku z solą wynosi 750Mg z przeznaczeniem ok. 40% dla bazy Sulimów oraz ok. 60% dla bazy Długołęka, woj. dolnośląskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" modernizacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku "Z" (część niska) należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Dostawa sprzętu uzbrojenia w ramach projektu IN SERVICE ++ sfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027.
- SZP/242/074/2025, Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń 241, 306-313 i 317 w budynku A1 PWr przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych - w sezonie 2025/2026
- Konserwacja i bieżące utrzymanie placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Dębica
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.