Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Wrocław: WYBÓR WYKONAWCY USŁUG PORZĄDKOWYCH NA POTRZEBY OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY I OKRĘGOWEGO INSPEKTORATU PRACY WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 227017 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy , ul. Mikołaja Kopernika 5, 51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3710409, faks 071 3710402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR WYKONAWCY USŁUG PORZĄDKOWYCH NA POTRZEBY OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY I OKRĘGOWEGO INSPEKTORATU PRACY WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór firmy, która zobowiązana będzie utrzymywać
w należytym porządku i czystości, budynek, stanowiący siedzibę Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy oraz Okręgowego Inspektoratu Pracy, a także hotelu prowadzącego statutową działalność usługową na potrzeby Ośrodka Szkolenia PIP.
Zakres prac porządkowych oraz rodzaje czynności wchodzących w skład zamawianych usług porządkowych zawarte są w Planie Higieny, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku konsorcjum powyższy dokument winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Odpis nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert.
Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 i art. 24 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.
Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o charakterze kontraktowym i deliktowym, w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o ile Wykonawca korzystać będzie z zasobów technicznych i personalnych udostępnionych przez te podmioty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ospip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY
ul. MIKOŁAJA KOPERNIKA 5
51-622 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 12:00, miejsce: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY ul. MIKOŁAJA KOPERNIKA 5 51-622 Wrocław pok 311.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.