Ogłoszenie z dnia 2007-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Koszalin: obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi na Stacji Paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, do kontaktów: Robert Koszal, Lidia Klim, ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, fax 094 3422768, e-mail: przetargi@mzk.koszalin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzk.koszlian.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.mzk.koszlian.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi na Stacji Paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi na Stacji Paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie. Kod CPV: 25253000-9 2. Wykonawca zapewni codzienną obsługę transakcji dokonywanych przez posiadaczy kart : a. Visa; b. Visa Elektron; c. Eurocard /MasterCard d. Maestro; e. MasterCard Electronic; f. Diners Club; g. American Express 3. Wykonawca dostarczy i zainstaluje bezpłatnie w wyżej wymienionym punkcie obsługi minimum jeden zestaw POS (terminal POS + urządzenie PIN PAD) w technologii GPRS oraz alternatywnym medium analogowym. Zestaw POS winien być uruchomiony od dnia obowiązywania umowy. 4. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo przesyłu danych podczas operacji za pomocą terminala. 5. Wykonawca bezpłatnie umieści na wydrukach z terminala POS logo Zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu emblematy obsługiwanych systemów kart płatniczych. 7. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie dla pracowników Zamawiającego, obsługujących zestawy POS, obejmujące obsługę, sposób rozliczania oraz bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji - przed uruchomieniem usługi oraz każdorazowo w razie potrzeby (Np. Przy zatrudnieniu nowego pracownika w okresie obowiązywania umowy). 8. W przypadku awarii terminala POS Wykonawca zapewni service najpóźniej w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia awarii. 9. Wykonawca użyczy Zamawiającemu zestaw POS, a abonament GPRS będzie bezpłatny. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przelewu należnych Zamawiającemu kwot, w następnym dniu roboczym, po dokonaniu prawidłowo przeprowadzonych, potwierdzonych elektronicznie transakcji dokonanych na karty płatnicze. 11. Wykonawca może pobierać prowizję poprzez potrącenie z kwoty będącej rozliczeniem dokonanych transakcji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami to jest, że: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1,2,3,4 i Art. 24 ustawy : a. odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( jeśli dotyczy oferenta będącego podmiotem zbiorowym); d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Do polisy należy dołączyć ogólne warunki ubezpieczenia OWU oraz oświadczenie wykonawcy, że zobowiązuje się do utrzymywania polisy przez cały okres obowiązywania umowy, na tych samych warunkach, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy. W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu nowej polisy, na tych samych warunkach, na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w ust. 6 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.25.30.00 - Karty płatnicze Kod CPV wg słownika 2008: 30.16.30.00 - Karty płatnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 100 233.54 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust 1. i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymogi SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszalin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 09:15, Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie - pok. Nr 23.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 162 odc. Rydzewo - Zarańsko
- Rękawice jednorazowego użytku
- 9/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie.
- REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 66 W KOSZALINIE (DZSW).
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - IV - etap - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - etap V - ocieplenie wraz z remontem elewacji i tarasu budynku.
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.